Veletržní a výstavní specifika lesnické tématiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Veletržní a výstavní specifika lesnické tématiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Kousalová, Adéla
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:22:34Z
dc.date.available 2013-10-04T02:22:34Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18977
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá specifiky veletrhů a výstav zaměřených na lesnickou té-matiku. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny v oblasti marketingových komunikací se zaměřením na vývoj veletrhů a výstav. Praktická část je zaměřena na analýzu lesnických veletrhů a výstav po roce 1989 v České republice. Je zde provedena analýza z pohledu pořadatele největšího a nejznámějšího lesnického veletrhu Silva Regina, a také z pohledu akciové společnosti FORESTA SG, která je pravidelným účastníkem tohoto veletrhu. Dále jsou zde popsány nové trendy a doporučení ve vystavování na veletrzích a výstavách s lesnickou tématikou. cs
dc.format 57 s. (68 140 znaků) cs
dc.format.extent 1984632 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veletrhy cs
dc.subject výstavy cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject doprovodný program cs
dc.subject praktické ukázky cs
dc.subject fairs en
dc.subject exhibitions en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotion en
dc.subject marketing communication en
dc.subject accompanying program en
dc.subject practical examples en
dc.title Veletržní a výstavní specifika lesnické tématiky cs
dc.title.alternative Particularities of Forestry-Oriented Trade Shows and Exhibitions en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor work deals with specifics of trade fairs and exhibitions focusing on themes of Forestry. The theoretical part presents the literary sources in the area of marketing commu-nication sphere with the focus on the development of trade fairs and exhibitions. The practical part is aimed on the analysis of forestry fairs and exhibitions in the Czech Republic since 1989. The analysis from the perspective of the organizer of the largest and the most famous forestry fair Silva Regina, as well as from the perspective of joint-stock company FORESTA SG, as a regular participant of the fair trade is performed in the work. New trends and recommendations in exhibiting, trade fairs and expositions with the theme of forest are also described here. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26062
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kousalová_2012_bp.pdf 1.892Mb PDF View/Open
kousalová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
kousalová_2012_op.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account