Veletržní a výstavní specifika lesnické tématiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kousalová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:22:34Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:22:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18977
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá specifiky veletrhů a výstav zaměřených na lesnickou té-matiku. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny v oblasti marketingových komunikací se zaměřením na vývoj veletrhů a výstav. Praktická část je zaměřena na analýzu lesnických veletrhů a výstav po roce 1989 v České republice. Je zde provedena analýza z pohledu pořadatele největšího a nejznámějšího lesnického veletrhu Silva Regina, a také z pohledu akciové společnosti FORESTA SG, která je pravidelným účastníkem tohoto veletrhu. Dále jsou zde popsány nové trendy a doporučení ve vystavování na veletrzích a výstavách s lesnickou tématikou. |
cs |
dc.format |
57 s. (68 140 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1984632 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
výstavy
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
doprovodný program
|
cs |
dc.subject |
praktické ukázky
|
cs |
dc.subject |
fairs
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
accompanying program
|
en |
dc.subject |
practical examples
|
en |
dc.title |
Veletržní a výstavní specifika lesnické tématiky |
cs |
dc.title.alternative |
Particularities of Forestry-Oriented Trade Shows and Exhibitions |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work deals with specifics of trade fairs and exhibitions focusing on themes of Forestry. The theoretical part presents the literary sources in the area of marketing commu-nication sphere with the focus on the development of trade fairs and exhibitions. The practical part is aimed on the analysis of forestry fairs and exhibitions in the Czech Republic since 1989. The analysis from the perspective of the organizer of the largest and the most famous forestry fair Silva Regina, as well as from the perspective of joint-stock company FORESTA SG, as a regular participant of the fair trade is performed in the work. New trends and recommendations in exhibiting, trade fairs and expositions with the theme of forest are also described here. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26062
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account