dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Sopková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:21:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:21:58Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18976
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje tématu budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních médií. Povědomí a loajalita jsou dva důležité atributy hodnoty značky, jež významnou měrou přispívají ke snižování nákladů a zvyšování konkurenceschopnosti každé společnosti. Sociální média jsou zase moderním nástrojem marketingových komunikací, která ke zvyšování povědomí o značce a loajality ke značce mohou výrazně příspívat. Práce se na základě teoretických poznatků, jež jsou nezbytné pro porozumění dané problematice, věnuje efektivitě oslovování cílových skupin zákazníků konkrétní společnosti v prostředí sociálních médií a zkoumá vztah nárůstu povědomí a loajality ke značce k nárůstu prodejů konkrétního produktu či služby. Jednotlivé poznatky a analýzy jsou aplikovány na potřeby společnosti Komerční banka, a.s., konkrétně jejích komunikačních aktivit podznačky G2 prováděných v rámci sociálních médií. |
cs |
dc.format |
135 s. (170 150 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3126745 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
budování a řízení značky
|
cs |
dc.subject |
povědomí o značce
|
cs |
dc.subject |
loajalita ke značce
|
cs |
dc.subject |
word-of- mouth
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
brand value
|
en |
dc.subject |
brand building management
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
brand loyalty
|
en |
dc.subject |
word-of- mouth
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.title |
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí |
cs |
dc.title.alternative |
Building Brand Awareness and Brand Loyalty Using Social Media |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is dedicated to building brand awareness and brand loyalty through social media. Brand awareness and brand loyalty are important attributes of a brand value and both significantly contribute to reducing costs and increasing competitiveness of each company. And social media as a modern tool of marketing communications may greatly contribute to increasing brand awareness and brand loyalty. Based on the theoretical framework that summarizes knowledge essential for understanding the issues I deal with an efficiency of reaching target groups of particular company in social media environment and examine the relationship of increasing brand awareness to increasing the sales of a particular product or service promoted through social media. My research is applied to the needs of Komerční banka, a.s, and specifically to its subbrand G2 a its communication activities carried out within the social media. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18423
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|