Rozvoj osobnosti dítěte v dětském domově se zaměřením na program rozvoje osobnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Jochová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:19:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:19:03Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18973
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá rozvojem osobnosti dítěte v dětském domově se zaměřením na Program rozvoje osobnosti dítěte. Zaměřuji se na smysl tohoto dokumentu, na jeho využívání v dětském domově a následnou efektivitu. Teoretická část se věnuje rozvoji osobnosti dítěte pomocí a individuálního plánu rozvoje osobnosti dítěte, problematice dětských domovů a legislativě. Praktická část interpretuje výsledky získané prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů a kazuistik. |
cs |
dc.format |
67 |
cs |
dc.format.extent |
6833993 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dítě
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
program rozvoje osobnosti
|
cs |
dc.subject |
Child
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
program of personality development
|
en |
dc.title |
Rozvoj osobnosti dítěte v dětském domově se zaměřením na program rozvoje osobnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Personality Development of a Child in a Children's Home with Focus on Personality Development Programme |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2012-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with personality development of the child in a children's home with a focus on program of child's personality development. I focus on the mening of this document, usage and efficiency. Theoretical part describes the personality development of the child, issue of children's homes, legislation and individual plan of personality development of the child. Practical part interprets the results obtained through interview and case studies. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
25018
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-24 |
|
local.subject |
dětské domovy
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
children’s homes
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account