3D reklamní předměty

DSpace Repository

Language: English čeština 

3D reklamní předměty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Škarka, Pavel
dc.contributor.author Limberská, Dagmar
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:16:20Z
dc.date.available 2010-07-14T00:16:20Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1896
dc.description.abstract Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická. Zde jsem se zamě-řila na zařazení 3D reklamního předmětu v rámci marketingu , obecnou charakteristiku reklamy a na oblast 3D reklamních předmětů. Druhá, praktická část, je zaměřena na zadavatele práce, Oxalis spol. s r.o Zde je popsáno jak její zaměření na trhu, struktura podniku a její současný stav 3D reklamních předmětů, tak je zde navržen další možný vývoj těchto 3D reklamních předmětů. Jelikož se firma Oxalis zabývá zejména dovozem a distribucí sypaných čajů do České republiky, nezbytnou součástí práce je také příloha, kterou jsem věnovala čaji a čajové kultuře. cs
dc.format 89 cs
dc.format.extent 1397645 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject 3D reklamní předměty cs
dc.subject třídimenzionální reklama cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject 3D advertising products en
dc.subject 3D advertisement en
dc.title 3D reklamní předměty cs
dc.title.alternative 3D advertising objects en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical. In this section I fo-cused on the function of 3D advertising products in marketing, the general characteristics of advertising and the field of 3D advertising products. The second, practical part , focuses on the Oxalis spol. s.r.o. copmany that have ordered the project. There is a description of its positioning on the market, the structure of the company and itscurrent approach to 3D advertising products. There is also a proposal for further possible development in such 3D advertising products. As the Oxalis company mainly deals with the import and distribution of tea within the Czech Republic, an appendix that is dedicated to tea and tea culture is an essential component of this thesis. en
dc.description.department Ústav produktového designu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/127 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Průmyslový design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Industrial Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 4337
dc.date.assigned 2006-02-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
limberská_2006_bp.pdf 1.332Mb PDF View/Open
limberská_2006_vp.pdf 542.2Kb PDF View/Open
limberská_2006_op.pdf 667Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account