3D reklamní předměty
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Škarka, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Limberská, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:16:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T00:16:20Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1896
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická. Zde jsem se zamě-řila na zařazení 3D reklamního předmětu v rámci marketingu , obecnou charakteristiku reklamy a na oblast 3D reklamních předmětů. Druhá, praktická část, je zaměřena na zadavatele práce, Oxalis spol. s r.o Zde je popsáno jak její zaměření na trhu, struktura podniku a její současný stav 3D reklamních předmětů, tak je zde navržen další možný vývoj těchto 3D reklamních předmětů. Jelikož se firma Oxalis zabývá zejména dovozem a distribucí sypaných čajů do České republiky, nezbytnou součástí práce je také příloha, kterou jsem věnovala čaji a čajové kultuře. |
cs |
dc.format |
89 |
cs |
dc.format.extent |
1397645 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
3D reklamní předměty
|
cs |
dc.subject |
třídimenzionální reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
3D advertising products
|
en |
dc.subject |
3D advertisement
|
en |
dc.title |
3D reklamní předměty |
cs |
dc.title.alternative |
3D advertising objects |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical. In this section I fo-cused on the function of 3D advertising products in marketing, the general characteristics of advertising and the field of 3D advertising products. The second, practical part , focuses on the Oxalis spol. s.r.o. copmany that have ordered the project. There is a description of its positioning on the market, the structure of the company and itscurrent approach to 3D advertising products. There is also a proposal for further possible development in such 3D advertising products. As the Oxalis company mainly deals with the import and distribution of tea within the Czech Republic, an appendix that is dedicated to tea and tea culture is an essential component of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Průmyslový design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Industrial Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
4337
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account