dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Sklenářová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:13:57Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:13:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18967
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce vznikla pro potřeby brněnské kavárny Maid Café, která vychází z kon-ceptu japonských cosplayových kaváren. Teoretická část popisuje specifika marketingu služeb, seznamuje s prvky marketingového plánování, marketingovým mixem a komuni-kační strategií služeb. Stručně definuje postavení kaváren v gastronomii. Praktická část seznamuje s formátem maid kaváren, kulturním pozadím, ze kterého vzešel a jeho praktic-kou aplikací v podmínkách českého kavárnictví. Dále analyzuje trh brněnských kaváren a pomocí výzkumů hodnotí výchozí situaci marketingové a komunikační strategie Maid Café v Brně. Na základě zjištěných závěrů jsou v projektové části představeny návrhy marketingové a komunikační strategie. |
cs |
dc.format |
110 s. + 27 ss. (230 502 znaků |
cs |
dc.format.extent |
3249576 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kavárna
|
cs |
dc.subject |
maid
|
cs |
dc.subject |
butler
|
cs |
dc.subject |
café
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
cosplay
|
cs |
dc.subject |
anime
|
cs |
dc.subject |
manga
|
cs |
dc.subject |
café
|
en |
dc.subject |
maid
|
en |
dc.subject |
butler
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
cosplay
|
en |
dc.subject |
anime
|
en |
dc.subject |
manga
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie kavárny Maid Café |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of Maid Café |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis was written for the purposes of Maid Café in Brno, the core concept of the café is based on Japanese cosplay restaurants. Theoretical part describes specifications of services marketing, elements of marketing planning, marketing mix and communication strategy of services. Position of cafés in gastronomy is briefly defined. Practical part ex-plains the ideas of maid café, their cultural background and application on Czech café market. Troll analyses café market in Brno. Evaluation of marketing and communication strategies of Maid Café was made based on researches. According to the results, sugges-tions for marketing and communication strategies are given in project part of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26991
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|