Marketingová strategie kavárny Maid Café

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie kavárny Maid Café

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Sklenářová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:13:57Z
dc.date.available 2013-10-04T02:13:57Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18967
dc.description.abstract Diplomová práce vznikla pro potřeby brněnské kavárny Maid Café, která vychází z kon-ceptu japonských cosplayových kaváren. Teoretická část popisuje specifika marketingu služeb, seznamuje s prvky marketingového plánování, marketingovým mixem a komuni-kační strategií služeb. Stručně definuje postavení kaváren v gastronomii. Praktická část seznamuje s formátem maid kaváren, kulturním pozadím, ze kterého vzešel a jeho praktic-kou aplikací v podmínkách českého kavárnictví. Dále analyzuje trh brněnských kaváren a pomocí výzkumů hodnotí výchozí situaci marketingové a komunikační strategie Maid Café v Brně. Na základě zjištěných závěrů jsou v projektové části představeny návrhy marketingové a komunikační strategie. cs
dc.format 110 s. + 27 ss. (230 502 znaků cs
dc.format.extent 3249576 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kavárna cs
dc.subject maid cs
dc.subject butler cs
dc.subject café cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject cosplay cs
dc.subject anime cs
dc.subject manga cs
dc.subject café en
dc.subject maid en
dc.subject butler en
dc.subject services marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject cosplay en
dc.subject anime en
dc.subject manga en
dc.title Marketingová strategie kavárny Maid Café cs
dc.title.alternative Marketing strategy of Maid Café en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated Diploma thesis was written for the purposes of Maid Café in Brno, the core concept of the café is based on Japanese cosplay restaurants. Theoretical part describes specifications of services marketing, elements of marketing planning, marketing mix and communication strategy of services. Position of cafés in gastronomy is briefly defined. Practical part ex-plains the ideas of maid café, their cultural background and application on Czech café market. Troll analyses café market in Brno. Evaluation of marketing and communication strategies of Maid Café was made based on researches. According to the results, sugges-tions for marketing and communication strategies are given in project part of the thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26991
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
sklenářová_2012_dp.pdf 3.099Mb PDF View/Open
sklenářová_2012_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
sklenářová_2012_op.doc 118Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account