Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Půčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:07:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:07:58Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18957
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou možnosti marketingové propagace vinného sklepu Skalák na sociálních sítích, převážně pak na síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je zpracována otázka marketingu na Internetu, převážně marketingu na sociálních sítích, je zde také podrobněji analyzována sociální síť Facebook. V praktické části je nejdříve představen vinný sklep Skalák, dále je zde popsána současná marketingová propa-gace sklepu. Nejdůležitější částí celé diplomové práce je projektová část, kde jsou nejdříve brány v potaz 2 možnosti realizace projektu a to možnost realizace ? tedy vytvoření a sprá-vy stránky na Facebooku externí firmou, nebo interním pracovníkem. Jsou zde vy-hodnoceny a srovnány finanční i časové plány a hlavně rizikové analýzy, následuje doporučení realizace na základě analýz a následné vyhodnocení vynaloženého úsilí prostřednictvím dotazníkového šetření. |
cs |
dc.format |
95 s. (101 812 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2772625 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
vinný sklep Skalák
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
wine cellar Skalák
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Uses Social Networks to Marketing Promotion Wine Cellar Skalák |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with possibilities of the marketing promotion of the wine cellar Skalák on social networks, mainly on Facebook. In the first theoretical part the question of Internet marketing is processed, mainly the marketing on social networks. The social network Face-book is also analyzed here. The practical part introduces the wine cellar Skalák and also analyzes its current marketing promotion. The most important part of the Thesis is the pro-ject part, in which two options of the realization of the project are considered, specifically the creation of the Facebook page and its administration by the external company or internal personnel. The financial structure and the time scheme are evaluated and compared here as well as the risk analyses. The recommendation of the realization based on analyses outcomes follows together with the evaluation of the effort made during the whole process obtained via questionnaire. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24007
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account