dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Drábová, Vladimíra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T01:52:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T01:52:53Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18940
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury a je věnována konkurenci, konkurenční schopnosti, analýze marketingového prostředí a dále jednotlivým nástrojům marketingového mixu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a její konkurenční schopnosti, dále je popsáno marketingové prostředí lékárny a využívání jednotlivých prvků marketingového mixu. Součástí je vypracování projektu, který navrhuje a doporučuje opatření, která povedou ke zvýšení konkurenční schopnosti, a to využitím všech základních nástrojů marketingového mixu. Závěrem je projekt podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
100s. |
cs |
dc.format.extent |
1544573 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční schopnost
|
cs |
dc.subject |
lékárna
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
STEP analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
competitive
|
en |
dc.subject |
pharmacy
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
STEP analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenční schopnosti Lékárny U Radnice ve Valašských Kloboukách využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Projet of Competition Advacement of Lékárna u Radnice in Valašské Klobouky with the Usage of Marketing Implements |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krahulíková, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on studies relevant literature, who is devoted to competition, competitiveness, analysis of marketing environment and individual marketing mix instruments. The practical part deals with analysis of the current state of the company and its competitive ability, as described of pharmacy marketing environment and the use of individual elements of the marketing mix. It also includes a development project that proposes and recommends measures aimed at increasing competitiveness, and using all the basic tools of marketing mix. Finally, the project is subject to cost, risk and time analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23976
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|