dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Gajová, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T01:07:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T01:07:14Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18885
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování a tvorby marketingového plánu. V praktické části je provedena analýza současného stavu hotelu, rozbor stávajícího marketingového mixu a nezbytné analýzy vnitřního a vnějšího okolí hotelu potřebné pro tvorbu marketingového plánu. Projektová část práce je tvořena s ohledem na dosažení marketingových cílů hotelu, jsou zde také posouzeny náklady a možná rizika spojená s uvedením marketingového plánu do praxe. |
cs |
dc.format |
101 s. (144 143 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2685673 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing of tourism
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012 |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Plan Project of Hotel Augustinian House for the Year 2012 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Borák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this dissertation is to create a marketing plan project of hotel Augustinian house for the year 2012. The dissertation is divided into two parts. The theoretical part deals with the theoretical knowledge about tourism of marketing, marketing planning and marketing plan formation. The practical part consists of analysis of the hotel, the existing marketing mix and necessary internal and external environment analysis needed to create a marketing plan. The project part is formed with regard to achieve marketing objectives, there are also evaluated the costs and potential risks related with realizing of the marketing plan. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
26883
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|