Návrh komunikační strategie Aircraft Industries ve vztahu k městu Kunovice a jeho obyvatelům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie Aircraft Industries ve vztahu k městu Kunovice a jeho obyvatelům

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Pavelka, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:59:08Z
dc.date.available 2013-10-04T00:59:08Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18872
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti Aircraft Industries ve vztahu k městu Kunovice a jeho obyvatelům. Cílem práce je navrhnout řešení, která pomohou společnosti zlepšit její vnímání veřejností. Teoretická část popisuje poznatky v oblasti public relations a brand managementu. Praktická část představuje společnost a analyzuje její současnou situaci pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Projekto- vá část představuje konkrétní řešení vedoucí ku zlepšení komunikační strategie Aircraft Industries. V závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 93 cs
dc.format.extent 4373166 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject brand management cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject vztahy s médii cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject public relations en
dc.subject brand management en
dc.subject communication strategy en
dc.subject media relations en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Návrh komunikační strategie Aircraft Industries ve vztahu k městu Kunovice a jeho obyvatelům cs
dc.title.alternative Suggestion of Communication Strategy of the Aircraft Industries in Relation to the Town of Kunovice and its Residents en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis deals with suggestion of communication strategy of the Aircraft Industries in relation to the town of Kunovice and its citizens. The aim of this work is to suggest solu- tions that will help company to improve their image among public. The theoretical part describes knowledge in public relations and brand management. There is company intro- duction in the practical part as well as analysis of the current situation with questionnaire and SWOT analysis. Project part introduces concrete solutions that lead to improvement of the communications strategy of the Aircraft Industries. Project is focused on cost, time and risk analysis in the end. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23966
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
pavelka_2012_dp.pdf 4.170Mb PDF View/Open
pavelka_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
pavelka_2012_op.zip 27.71Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account