Návrh komunikační strategie Aircraft Industries ve vztahu k městu Kunovice a jeho obyvatelům
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Pavelka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:59:08Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:59:08Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18872
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti Aircraft Industries ve vztahu k městu Kunovice a jeho obyvatelům. Cílem práce je navrhnout řešení, která pomohou společnosti zlepšit její vnímání veřejností. Teoretická část popisuje poznatky v oblasti public relations a brand managementu. Praktická část představuje společnost a analyzuje její současnou situaci pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Projekto- vá část představuje konkrétní řešení vedoucí ku zlepšení komunikační strategie Aircraft Industries. V závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
93 |
cs |
dc.format.extent |
4373166 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
brand management
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
vztahy s médii
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
media relations
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie Aircraft Industries ve vztahu k městu Kunovice a jeho obyvatelům |
cs |
dc.title.alternative |
Suggestion of Communication Strategy of the Aircraft Industries in Relation to the Town of Kunovice and its Residents |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with suggestion of communication strategy of the Aircraft Industries in relation to the town of Kunovice and its citizens. The aim of this work is to suggest solu- tions that will help company to improve their image among public. The theoretical part describes knowledge in public relations and brand management. There is company intro- duction in the practical part as well as analysis of the current situation with questionnaire and SWOT analysis. Project part introduces concrete solutions that lead to improvement of the communications strategy of the Aircraft Industries. Project is focused on cost, time and risk analysis in the end. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23966
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account