dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Pelikánová, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:54:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:54:54Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18866
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou propagace konkrétního subjektu, a to Sport-V-hotelu Vysočina, působícího v oblasti cestovního ruchu. Teoretická část práce spočívá v definování základních pojmů cestovního ruchu se zaměřením na marketingovou komunikaci cestovního ruchu a jeho spojitost s marketingem služeb. Dále poskytuje informace o jednotlivých formách propagace v cestovním ruchu, o jejich popisu a využití. V praktické části je popsán současný stav marketingové komunikace Sport-V-hotelu. Tyto údaje jsou analyzovány, vyhodnoceny a podstoupeny kritice z hlediska úspěšnosti. V návaznosti na současnou propagaci je vytvořen nástin další možné propagace do bu-doucna, která by za pomoci využití jednotlivých propagačních nástrojů mohla zvýšit její účinnost. |
cs |
dc.format |
55 s. (68 177) |
cs |
dc.format.extent |
2359290 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový a komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
7P
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing and communication mix
|
en |
dc.subject |
7P
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.title |
Propagace Sport-V-hotelu Vysočina |
cs |
dc.title.alternative |
Promotion of the Vysočina Sport-V-Hotel |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is about problems of promotion of a particular entity, Sport-V-hotel Vysočina, operating in field of tourism. The theoretical part consists in defining the basic concepts of tourism, focusing on marketing communications of tourism and its connections with the marketing of services. The theoretical part also provides information about various forms of promotion of tourism, their description and utilization. The practical part describes the current state of marketing communication of Sport-V-hotel Vysočina. These data are analyzed, evaluated and criticized in terms of success. In response to the current promotion is created outline of other possible promotion in the future, which would help to increase its effectiveness by using various promotional tools. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26021
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|