Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štefánek, Radoslav
dc.contributor.author Šustrová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:52:39Z
dc.date.available 2013-10-04T00:52:39Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18862
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou corporate identity britského restauračního řetězce Prezzo. Analytická část je zpracována na základě sběru kvalitativních a kvantitativních dat. Kvalitativní data jsou získána rozhovorem s majitelem a CEO společnosti a kvantitativní data on line dotazníkovým šetřením. Na základě výstupů z analytické části je připraven návrh na zlepšení současné corporate identity společnosti. cs
dc.format 79 s. 13 086 znaků cs
dc.format.extent 2435843 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Corporate identity cs
dc.subject corporate brand cs
dc.subject restaurační služby cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Corporate identity en
dc.subject corporate brand en
dc.subject restaurant industry en
dc.subject marketing research en
dc.title Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain cs
dc.title.alternative Corporate Identity of the Prezzo Restaurant Chain en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated Master?s thesis describes and examines corporate identity of British restaurant chain Prez-zo. Analytical part is based on qualitative and quantitative data collection. Qualitative data are collected using method of interview with main shareholder and CEO of the company. Quantitative data are gathered using method of on line questionnaires. The results from analytical part are used for a considered proposal to improve Prezzo corporate identity. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26467
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
šustrová_2012_dp.pdf 2.323Mb PDF View/Open
šustrová_2012_vp.doc 172Kb Microsoft Word View/Open
šustrová_2012_op.pdf 85.06Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account