Rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Trávníčková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:45:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:45:58Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18854
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Část teoretická obsahuje čtyři kapitoly. První kapitola je věnována celkovému vývoji dítěte předškolního věku, druhá kapitola pojednává o vývoji jazyka, řeči a komunikace, třetí kapitola se zabývá sluchovou percepcí a čtvrtá, tedy poslední kapitola se zabývá významem hry pro rozvoj sluchové percepce dětí předškolního věku. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum, jenž proběhl testováním sluchové per-cepce dětí předškolního věku a dotazníkovým šetřením mezi pedagogy mateřských škol. Cílem výzkumu je zmapovat jednotlivé oblasti sluchové percepce dětí předškolního věku a zjistit, zda mezi těmito oblastmi existují významné statistické rozdíly. |
cs |
dc.format |
85 s. |
cs |
dc.format.extent |
1563727 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
sluch
|
cs |
dc.subject |
sluchová percepce
|
cs |
dc.subject |
jazyk
|
cs |
dc.subject |
řeč
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
child in preschool age
|
en |
dc.subject |
hearing
|
en |
dc.subject |
auditory perception
|
en |
dc.subject |
language
|
en |
dc.subject |
speech
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.title |
Rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Development of Auditory Perception in Preschool Children |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2012-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is the Development of auditory perception in preschool children. The work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains four chapters. The first chapter is devoted to the development of preschool age child, the second chapter deals with language development, speech and communication, the third chapter is focused on auditory perception and the last chapter deals with the importance of games for the development auditory perception in preschool children. The practical part consists of a quantitative research, which conducted testing auditory perception in preschool children and questionnaire survey of kindergarten teachers. The objective of this research is to explore different areas of auditory perception in preschool children, and find out if there are significant statistical differences between these areas. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
25089
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
local.subject |
sluchové vnímání
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
auditory perception
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account