Sociální marketingové kampaně proti kouření

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketingové kampaně proti kouření

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Jenčová, Marie
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:17:48Z
dc.date.available 2013-10-04T00:17:48Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18812
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Sociální marketingové kampaně proti kouření se snaží o vymezení sociálního marketingu a sociální reklamy a s nimi souvisejících oblastí. Popisuje jaké postavení má ve společnosti tabák a nastiňuje problematiku užívání tabáku. Rovněž se do-týká tematiky zákonné regulace tabákových výrobků. Praktická část si klade za cíl zmapovat vývoj protikuřáckých kampaní na úrovni Evropské unie. Z porovnání jednotlivých kampaní na základě stanovených kritérií pak vyvodit závěry a zjistit, jak se mimo legislativní oblast iniciativy Evropské unie v boji proti kouření vyvíjí v průběhu času. cs
dc.format 83 s. (119 805 znaků) 2 s.př. cs
dc.format.extent 2997598 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject tabák cs
dc.subject problematika kouření cs
dc.subject Evropská unie cs
dc.subject protikuřácká kampaň cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject tobacco en
dc.subject issue of smoking en
dc.subject Europian Union en
dc.subject anti-smoking campaign en
dc.title Sociální marketingové kampaně proti kouření cs
dc.title.alternative Social Marketing Campaigns Against Smoking en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis entitled The Social Marketing Campaign against Smoking is trying to define social marketing and social advertising and related areas. Describes the position of the tobacco in society and outlines the issues of tobacco use. It also touches on the theme of the legal regulation of tobacco products. The practical part aims to map the development of anti-smoking campaigns in the European Union. From a comparison of the individual campaigns based on set criterias to draw conclusions and to find out how the area outside the legislative initiative of the European Union in the fight against smoking develops over time. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 25990
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
jenčová_2012_bp.pdf 2.858Mb PDF View/Open
jenčová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
jenčová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account