dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Hudecová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:15:07Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:15:07Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18809
|
|
dc.description.abstract |
Autorka sa v diplomovej práci zaoberá osobnosťou reklamy Olivierom Toscanim, jeho dielom a hlavne spoluprácou so spoločnosťou Benetton v 90. rokoch. V práci je spomenutý sociálny marketing, sociálna reklama, guerilla marketing, etika v reklame, história vzniku a výroby prezervatívov. V práci sú uvedené príklady sociálnej reklamy, Benettonových kampaní, reklamy na prezervatívy, proti pohlavným chorobám a reklamy spoločnosti Unicef. Autorka ďalej vymenováva aktuálne projekty Oliviera Toscaniho, Razza Umana, Photo for life. Autorka v práci zisťuje názory respondentov česko-slovenského a rakúskeho trhu a interpretuje závery. |
cs |
dc.format |
153 |
cs |
dc.format.extent |
12641349 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Oliviero Toscani
|
cs |
dc.subject |
Benetton
|
cs |
dc.subject |
sociálna reklama
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
etika a reklama
|
cs |
dc.subject |
No-l-ita
|
cs |
dc.subject |
Razza Umana
|
cs |
dc.subject |
UNICEF
|
cs |
dc.subject |
Photo for life
|
cs |
dc.subject |
Oliviero Toscani
|
en |
dc.subject |
Benetton
|
en |
dc.subject |
soziale Werbung
|
en |
dc.subject |
Guerilla Marketing
|
en |
dc.subject |
Ethik und die Werbung
|
en |
dc.subject |
No-l-ita
|
en |
dc.subject |
Razza Umana
|
en |
dc.subject |
UNICEF
|
en |
dc.subject |
Photo for life
|
en |
dc.title |
Oliviero Toscani - osobnosť reklamy |
cs |
dc.title.alternative |
Oliviero Toscani - A Leading Figure in Advertising |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Die Autorin der Diplomarbeit beschäftigt sich mit der Persönlichkeit von Oliviero Toscani, seiner Arbeit und insbesondere der Zusammenarbeit mit der Gesellschaft Benetton in den 90er Jahren. In der Arbeit wurden diese Bereiche erwähnt: soziales Marketing, soziale Werbung, Guerilla Marketing, Werbung und ihre Ethik, Geschichte der Erfindung und Erzeugung von Kondomen. In der Arbeit sind Beispiele aus der sozialen-, Benetton-, Kondom-, AIDS, Geschlechtskrankheiten- und Unicef- Werbung erwähnt. Die Autorin zählt die aktuellen Projekte von Oliviero Toscani auf: Razza Umana, Photo for Life. Die Autorin interpretiert die Ansichten und Meinungen vom tschechisch-slowakischen und österreichischen Markt. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26171
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|