Role asistenta pedagoga při integraci žáků na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role asistenta pedagoga při integraci žáků na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Hrůzová, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:10:14Z
dc.date.available 2013-10-04T00:10:14Z
dc.date.issued 2010-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18803
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na roli asistentů pedagoga při integraci žáků na základních školách. V práci je objasněn pojem integrace, popsán vývoj školské integrace v ČR a rozebrána legislativní východiska pro školskou integraci. Zabývá se problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Definuje pojem asistent pedagoga, legislativní rámec, náplň práce a jeho odbornou kvalifikaci. Část práce je věnována činitelům ovlivňující úspěšnou integraci. Součástí diplomové práce je výzkum k významu role asistenta pedagoga u integrovaných žáků. cs
dc.format 92 s. (238 590 znaků) cs
dc.format.extent 1065608 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrované vzdělávání cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject poradenské a podpůrné instituce cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject škola cs
dc.subject učitel cs
dc.subject rodina cs
dc.subject Integrated education en
dc.subject educator's assistant en
dc.subject pupil with the special educational needs en
dc.subject diagnosis en
dc.subject consulting and support institutions en
dc.subject legislation en
dc.subject school en
dc.subject teacher en
dc.subject family en
dc.title Role asistenta pedagoga při integraci žáků na základní škole cs
dc.title.alternative The Role of an Assistant Teacher in the Process of Integration of Pupils at Primary School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2012-05-14
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the role of educator's assistant in the process of integrating pupils at elementary schools. The author clarifies the term integration, describes the school integration development in the Czech Republic and analyses the legislative basis for school integration as well as education of pupils with specific educational needs. The terms such as educator's assistant, legislative framework, job description, and special qualification are defined in the thesis as well. A part of the thesis is dedicated to the factors influencing the pupils' successful integration. The thesis includes the research on the significance of educator's assistant and his/her role for integrated pupils. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 25161
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-03-19
local.subject inkluze cs
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject inclusions en
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View
hrůzová_2012_dp.pdf 1.016Mb PDF View/Open
hrůzová_2012_vp.zip 13.60Kb Unknown View/Open
hrůzová_2012_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account