Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Ondilla, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:08:21Z
dc.date.available 2013-10-04T00:08:21Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18801
dc.description.abstract Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů marketingového komunikačního mixu s důrazem na výhody a nevýhody výkladních skříní a věrnostních programů. Praktická část se pak zabývá uvedenými nástroji podpory prodeje společnosti Baťa. Obsahem praktické části je také vyhodnocení dvou výzkumů. První se bude zabývat věrnostním programem RENOME, který byl minulý rok ukončen a analyzovat jaký vliv měl konec tohoto multibrandového programu na spotřebitele. Další vyhodnocení bude k výkladním skříním a analýza jejich vlivu na rozhodovací proces spotřebitele. V závěru práce budou navrženy možnosti zlepšení stávajícího stavu. cs
dc.format 49 s. (62 102 znaků) cs
dc.format.extent 2006215 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject výkladní skříň cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject sales promotion en
dc.subject shop window en
dc.subject loyalty program en
dc.subject consumer behavior en
dc.title Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa cs
dc.title.alternative Shop Windows and the RENOME Loyalty Program as Means of Sales Promotion of the Bata Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated My thesis is focused on the usage of sales promotion tools. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts of marketing communication mix; the emphasis is put on shop window and loyalty program advantages and disadvantages. The practical part is concerned with the foregoing sales promotion tools applied at Baťa Company. The practical part also comprises two researches and their evaluation. The first research examines the collective loyalty program RENOME, which was ended last year, and the impact of its termination on consumers. The second research considers shop windows and how they affect the decision-making process of consumers. There will be some proposed options for improving the current situation at the end of the thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26082
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
ondilla_2012_bp.pdf 1.913Mb PDF View/Open
ondilla_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
ondilla_2012_op.doc 94.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account