Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Jašková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:04:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:04:15Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18797
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou budování vztahů se zákazníky díky imple-mentaci prvků CRM. Nahlíží na tuto koncepci prostřednictvím analýzy firmy XY. Cílem je díky zefektivnění komunikace více využít obchodní vazby se zákazníky. Diplomová práce je rozdělena na 2, resp. 4 části ? teoretickou a praktickou, která se skládá z analytického a projektového oddílu. Teoretická část je tvořena rešerší odborné literatury na dané téma a slouží jako informační zdroj pro následující oddíly. Stěžejním úkolem praktické části je zanalyzovat současnou pozici firmy XY, její stav v souvislosti s orientací na zákazníky, identifikovat nedostatky a podat návrh, jak dané problémy odstranit či minimalizovat. |
cs |
dc.format |
116 |
cs |
dc.format.extent |
3035937 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
moderní marketing
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
customers segmentation
|
en |
dc.subject |
modern marketing
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Improvement of Customer Relationships in Company XY |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis is focused on customer relation issues using Customer Relationship Ma-nagement elements. The entire concept has been analyzed within XY Company. The goal is to enhance the quality of business relations thanks to communication improvements. The thesis is split into 2 main parts ? a theoretical and a practical one which contains an analysis and a project. The theoretical part consists of relevant literature research and simultaneously plays an information source role for further chapters. The very purpose of the practical part is to analyze a current position of XY Company and its level of customer oriented approach, to identify potential discrepancies and to propose how to minimize or eventually completely eliminate emerged issues. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23950
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account