Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Jašková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:04:15Z
dc.date.available 2013-10-04T00:04:15Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18797
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou budování vztahů se zákazníky díky imple-mentaci prvků CRM. Nahlíží na tuto koncepci prostřednictvím analýzy firmy XY. Cílem je díky zefektivnění komunikace více využít obchodní vazby se zákazníky. Diplomová práce je rozdělena na 2, resp. 4 části ? teoretickou a praktickou, která se skládá z analytického a projektového oddílu. Teoretická část je tvořena rešerší odborné literatury na dané téma a slouží jako informační zdroj pro následující oddíly. Stěžejním úkolem praktické části je zanalyzovat současnou pozici firmy XY, její stav v souvislosti s orientací na zákazníky, identifikovat nedostatky a podat návrh, jak dané problémy odstranit či minimalizovat. cs
dc.format 116 cs
dc.format.extent 3035937 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject moderní marketing cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject customers segmentation en
dc.subject modern marketing en
dc.title Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY cs
dc.title.alternative Project of Improvement of Customer Relationships in Company XY en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This master thesis is focused on customer relation issues using Customer Relationship Ma-nagement elements. The entire concept has been analyzed within XY Company. The goal is to enhance the quality of business relations thanks to communication improvements. The thesis is split into 2 main parts ? a theoretical and a practical one which contains an analysis and a project. The theoretical part consists of relevant literature research and simultaneously plays an information source role for further chapters. The very purpose of the practical part is to analyze a current position of XY Company and its level of customer oriented approach, to identify potential discrepancies and to propose how to minimize or eventually completely eliminate emerged issues. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23950
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
jašková_2012_dp.pdf 2.895Mb PDF View/Open
jašková_2012_vp.zip 27.56Kb Unknown View/Open
jašková_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account