Projekt na zvýšení spokojenosti klientek a rozšíření služeb v Ústavu pro péči o matku a dítě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Wanieková, Zdenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:00:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:00:45Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18793
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zjištění současné spokojenosti klientek s péči a s dopro-vodnými službami v Ústavu pro péči o matku a dítě. Na základě těchto zjištění bude vypra-cován projekt na zvýšení spokojenosti klientek a rozšíření služeb v Ústavu pro péči o matku a dítě, který je zároveň cílem diplomové práce. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše na téma marketing služeb, spokojenost zákazníka a marketingový výzkumu. Navazuje praktická část, kde je popsána základní charakteristika Ústavu pro péči o matku a dítě, provedena SWOT analýza, PEST analýza a dotazníkové šetření. V závěru praktické části zpracuji návrhy na změny a nové služby ke zvýšení spokojenosti klientek. |
cs |
dc.format |
104 |
cs |
dc.format.extent |
1459816 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Projekt na zvýšení spokojenosti klientek a rozšíření služeb v Ústavu pro péči o matku a dítě |
cs |
dc.title.alternative |
Project for Increase in Client's Satisfaction and Services in Institute for Mother's and Child's Care |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma Thesis analyses current patient?s satisfaction with care and services at Insti-tution for Mother and Child Care. On the basis of obtain results there is a project given with the aim of satisfaction increase and extension of current services in the Institution for Mother and Child Care. This project is the goal of this work as well. The theoretical part is pointed at linear research which analyses marketing services, customer?s satisfaction and marketing research. Following practical part describes basic characteristics of the Institution for Mother and Child Care and consists of SWOT analysis, PEST analysis and questi-onnaire. The end of this Diploma Thesis is dedicated to the project for new services im-plementation at the Institution for Mother and Child Care. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24046
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account