dc.contributor.advisor |
Jůzlová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Truhlářová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T23:59:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T23:59:48Z |
|
dc.date.issued |
2010-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18791
|
|
dc.description.abstract |
Magisterská práce pojednává o problematice asociálního rodinného prostředí a jeho vlivu na chování dětí a mladistvých. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce se zaměřuji na charakteristiku asociálního rodinného prostředí, jeho důsledky, osobnost dětí, žijících v asociálním rodinném prostředí. Popisuji, jakou úlohu zaujímá výchova rodičů, jaké jsou možnosti prevence či pomoci rodině a dětem. V praktické části práce uvádím důvod výběru kvalitativní formy výzkumu, popisuji zkoumaný vzorek, analyzuji případy tří rodin žijících v nepodnětném prostředí a interpretuji výsledky výzkumu. |
cs |
dc.format |
83 s. (134 567 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
475071 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
asociální rodinné prostředí
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
prevence a pomoc
|
cs |
dc.subject |
asocial family background
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
behaviour disorders
|
en |
dc.subject |
prevention and help
|
en |
dc.title |
Asociální rodinné prostředí jako vzor pro chování dětí a mladistvých |
cs |
dc.title.alternative |
Antisocial Family Environment As a Pattern for Behaviour of Children and Youth |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plšková, Alena |
|
dc.date.accepted |
2012-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The graduation thesis deals with issues asocial family background as a model of children?s and youth behaviour. The thesis is devided in two parts ? theoretical and practical. The theoretical part is focused on description of asocial family background, it?s consequences, children?s personality and youth, living in asocial family background. The final work characterizes parnet's education and possibilities of prevention and help to family and children. In the practical part of final work, there I describe, why did I choose the qualitative exploration and analyze cases of three families, living in asocial family background and interprate the results of exploration. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
25371
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-03-21 |
|
local.subject |
problémové rodiny
|
cs |
local.subject |
rodinné vztahy
|
cs |
local.subject |
asociální chování
|
cs |
local.subject |
problem families
|
en |
local.subject |
family relationships
|
en |
local.subject |
asocial behavior
|
en |