Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Strakošová, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-03T23:54:48Z
dc.date.available 2013-10-03T23:54:48Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18781
dc.description.abstract Cílem teoretické části této bakalářské práce je popsání marketingového prostředí vysoké školy a vlivů na její chod. Dále teoretická část práce obsahuje popsání metod měření Public Relations, výhody i nevýhody jednotlivých metod a názory na možnosti měření odborníků v oblasti PR. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků teoretické části práce a jejím cílem je provedení mediální analýzy Univerzity Karlovy v Praze a zhodnocení jejího vlivu na cel-kový mediální obraz univerzity pomocí vydávání tisových zpráv. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 2115733 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public Relations cs
dc.subject metody měření PR cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject marketingové prostředí vysoké školy cs
dc.subject Univerzita Karlova v Praze cs
dc.subject Public Relations en
dc.subject PR measuring methods en
dc.subject media analysis en
dc.subject marketing environment of the University en
dc.subject Charles University in Prague en
dc.title Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze cs
dc.title.alternative Media Analysis of PR Activities of Charles University in Prague en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to document the marketing environment of the University and elements that influence it's function. Theoretical part of this thesis includes the de-scription of Public Relations measuring methods, pros and cons thereof and the PR special-ist's opinions on various options of measurement. Practical part of this thesis builds on the findings of theoretical part and is aimed to com-pose the media analysis of the Charles University in Prague and to find out it's influence on the overall media image of the University through the press releases. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26025
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
strakošová_2012_bp.pdf 2.017Mb PDF View/Open
strakošová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
strakošová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account