dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Strakošová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T23:54:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T23:54:48Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18781
|
|
dc.description.abstract |
Cílem teoretické části této bakalářské práce je popsání marketingového prostředí vysoké školy a vlivů na její chod. Dále teoretická část práce obsahuje popsání metod měření Public Relations, výhody i nevýhody jednotlivých metod a názory na možnosti měření odborníků v oblasti PR. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků teoretické části práce a jejím cílem je provedení mediální analýzy Univerzity Karlovy v Praze a zhodnocení jejího vlivu na cel-kový mediální obraz univerzity pomocí vydávání tisových zpráv. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
2115733 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
metody měření PR
|
cs |
dc.subject |
mediální analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí vysoké školy
|
cs |
dc.subject |
Univerzita Karlova v Praze
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
PR measuring methods
|
en |
dc.subject |
media analysis
|
en |
dc.subject |
marketing environment of the University
|
en |
dc.subject |
Charles University in Prague
|
en |
dc.title |
Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze |
cs |
dc.title.alternative |
Media Analysis of PR Activities of Charles University in Prague |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to document the marketing environment of the University and elements that influence it's function. Theoretical part of this thesis includes the de-scription of Public Relations measuring methods, pros and cons thereof and the PR special-ist's opinions on various options of measurement. Practical part of this thesis builds on the findings of theoretical part and is aimed to com-pose the media analysis of the Charles University in Prague and to find out it's influence on the overall media image of the University through the press releases. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26025
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|