Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Melzer, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T23:39:25Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T23:39:25Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18757
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává v teoretické části o jednotlivých nástrojích marketingu ve sportovní sféře, konkrétně v prostředí ledního hokeje. Dále pojednává o marketingovém a komunikačním mixu a jednotlivých nových a moderních formách marketingu. Náplní praktické části práce je popis fungování sportovní organizace PSG Zlín, faktory působící na klub, konkrétní popis jednotlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu a jejich následná analýza. Přínos práce spočívá ve zjištění účinnosti marketingových aktivit v porovnání se stanovenými cíly organizace. Bonusem je pak návrh kroků, které mohou pomoci zvýšit efektivitu marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
76 s. (92 463 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
7360395 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
lední hokej
|
cs |
dc.subject |
PSG Zlín
|
cs |
dc.subject |
fanoušci
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
ice hockey
|
en |
dc.subject |
PSG Zlin
|
en |
dc.subject |
fans
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and Promotion of Ice Hockey and of the PSG Zlín Team |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretical part of this bachelor thesis deals with specific marketing tools in the sphere of sports, to be specific ? in the sphere of ice hockey. Further, it discusses marketing and communication mix and particular new and modern marketing forms. Practical part of the thesis describes sports organization PSG Zlín and handles with factors acting on the club. It also characterizes and analyzes its particular marketing tools as well as its communication mix. Major contribution of this thesis lies in checking the effectivity of marketing activities in comparison to given aims of the organization. Thesis puts forward several steps that are able to increase the effectivity of its marketing communications. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26072
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account