Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Melzer, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-03T23:39:25Z
dc.date.available 2013-10-03T23:39:25Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18757
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává v teoretické části o jednotlivých nástrojích marketingu ve sportovní sféře, konkrétně v prostředí ledního hokeje. Dále pojednává o marketingovém a komunikačním mixu a jednotlivých nových a moderních formách marketingu. Náplní praktické části práce je popis fungování sportovní organizace PSG Zlín, faktory působící na klub, konkrétní popis jednotlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu a jejich následná analýza. Přínos práce spočívá ve zjištění účinnosti marketingových aktivit v porovnání se stanovenými cíly organizace. Bonusem je pak návrh kroků, které mohou pomoci zvýšit efektivitu marketingové komunikace. cs
dc.format 76 s. (92 463 znaků) cs
dc.format.extent 7360395 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject lední hokej cs
dc.subject PSG Zlín cs
dc.subject fanoušci cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject ice hockey en
dc.subject PSG Zlin en
dc.subject fans en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject analysis en
dc.title Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of Ice Hockey and of the PSG Zlín Team en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated Theoretical part of this bachelor thesis deals with specific marketing tools in the sphere of sports, to be specific ? in the sphere of ice hockey. Further, it discusses marketing and communication mix and particular new and modern marketing forms. Practical part of the thesis describes sports organization PSG Zlín and handles with factors acting on the club. It also characterizes and analyzes its particular marketing tools as well as its communication mix. Major contribution of this thesis lies in checking the effectivity of marketing activities in comparison to given aims of the organization. Thesis puts forward several steps that are able to increase the effectivity of its marketing communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26072
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
melzer_2012_bp.pdf 7.019Mb PDF View/Open
melzer_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
melzer_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account