dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Skupníková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T23:09:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T23:09:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18715
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována externí PR komunikaci Dobrovolnického centra ADRA Ostrava. Teoretická část práce se zabývá, v rámci tématu, neziskovým sektorem, public relations a jeho nástroji, které jsou využívány k vnější komunikaci neziskových organizací. V úvodu praktické části je představena organizace včetně jejich projektů. Poté je zanalyzo-vána současná externí PR komunikace DC ADRA Ostrava a zrealizovaný dotazníkový výzkum. Na základě výsledků, jsou verifikovány stanovené výzkumné otázky, a v závěru práce uveden návrh na zefektivnění externí PR komunikace organizace v rámci ostravské veřejnosti. |
cs |
dc.format |
75 s., 16 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3139211 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
Dobrovolnické centrum ADRA Os-trava
|
cs |
dc.subject |
PR nástroje
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
dotazníkový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
Volunteer Center ADRA Ostra-va
|
en |
dc.subject |
PR tools
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
PR komunikace Dobrovolnického centra ADRA |
cs |
dc.title.alternative |
PR Communication of the ADRA Volunteer Center |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part is dedicated to external PR communication of the volunteering centre ADRA Ostrava. The theoretical part is studying, inside of the topic, nonprofitable sector, PR and its tools, which are used for outer communication of nonprofitable organisations. In the introduction of the practical part is presented the organization including its projects. Later is current outer PR communication of DC ADRA Ostrava being analyzed and survey is organized. Based on the results of the survey are given research questions verified and in the end of the work is stated a proposition for improving effectivity of the outer PR com-munication of the organization in the framework of Ostrava's public. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26051
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|