dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Cvernová, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T22:56:02Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T22:56:02Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18697
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využívání nástrojů PR v rámci komuni-kační strategie vybrané organizace. Teoretická část definuje pojmy komunikační strategie, PR neziskových organizací, cíle, cílové skupiny, druhy a nástroje PR využívané nezisko-vými organizacemi, media relations a metody evaluace efektivity PR. Praktická část následně vychází z teoretických poznatků zpracovaných v I. části práce. Obsahuje detailní analýzu využívání PR aktivit Nadace Terezy Maxové dětem, me-diální analýzu zaměřenou na zjištění mediálního obrazu nadace a na efektivitu media re-lations a marketingový výzkum, který je zaměřený na definování vztahů s vnější veřejností, tedy donátory nadace. Pokouší se na základě zjištěných výsledků navrhnout další směry či možnosti rozvoje PR aktivit jako jednoho z nejefektivnějších nástrojů marketingových komunikací. |
cs |
dc.format |
80 s. (127 986 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1753301 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
nástroje PR
|
cs |
dc.subject |
media relations
|
cs |
dc.subject |
mediální analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Nadace Terezy Maxové dětem
|
cs |
dc.subject |
Communication strategy
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
PR tools
|
en |
dc.subject |
media relati-ons
|
en |
dc.subject |
media analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Tereza Maxova Foundation
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Use of PR Tools within the Framework of the Communication Strategy of an Organisation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chvojka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focused on the topic of the usage of PR tools within an organi-zation's communication strategy. The theoretical part defines terms like communication strategy, PR of non-profit organizations, PR aims, target groups, types of PR and PR tools used by non-profit organizations, media relations and methods of evaluation of effective-ness of PR. The practical part results from theoretical knowledge given in the first part of the thesis. It consist of detailed analysis of the use of PR activities of Tereza Maxova Foun-dation, media analysis focused on finding the media image of the Foundation and effecti-veness of media relations and marketing research focused on defining the external public - donors of the foundation. It attempts to propose further directions or options of the development of PR activities based on the obtained results as one of the most effective tools of marketing communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
25962
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|