Ambientní média v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ambientní média v marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Weikertová, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-03T22:53:52Z
dc.date.available 2013-10-03T22:53:52Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18693
dc.description.abstract Tato bakalářská práce nabízí ucelený náhled na ambientní média s cílem zvýšit úroveň po-vědomí o jejich významu i potenciálu a nabídnout jistá doporučení pro jejich realizaci. Cílem práce je pak především zhodnocení postavení ambientních médií na českém re-klamním trhu (jejich ukotvením v oblasti MK) skrze prováděný kvalitativní výzkum me-todou individuálních hloubkových rozhovorů s experty na kreativní a marketingovou ko-munikaci. Práce pátrá také po názorech a postojích zadavatelů reklamy k užití těchto netra-dičních nosičů sdělení. Součástí praktické části je v neposlední řadě klasifikace ambient-ních médií ve smyslu analýzy jednotlivých druhů ambientních médií včetně popisu vybra-ných exekucí pro demonstraci šíře možností ambientních médií z hlediska jejich formy. cs
dc.format 109 s. (160 322 znaků) cs
dc.format.extent 3554189 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ambientní média cs
dc.subject ambientní reklama cs
dc.subject netradiční komunikace cs
dc.subject inovativní média cs
dc.subject interagující média cs
dc.subject ambient media en
dc.subject ambient advertising en
dc.subject non-traditional communication en
dc.subject innovative media en
dc.subject interacting media en
dc.subject urban interventions en
dc.title Ambientní média v marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative Ambient Media in Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis provides a comprehensive insight into the ambient media in order to increase the level of awareness of their significance and potential, and offer some recom-mendations for their realisation. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the possition of ambient media on the Czech advertising market (their application in the MC) through the qualitative research performed by individual depth interviews with experts in the crea-tive and marketing communication. The work also barches for theattitudes and opinions of advertisers to use these non-traditional media communications. The part of the practical section, not least is the classification of ambient media in terms of each species description of picked executions selected to demonstrate the width of possibilities of ambient media in terms of their form en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26037
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
weikertová_2012_bp.pdf 3.389Mb PDF View/Open
weikertová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
weikertová_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account