Ambientní média v marketingových komunikacích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Weikertová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T22:53:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T22:53:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18693
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce nabízí ucelený náhled na ambientní média s cílem zvýšit úroveň po-vědomí o jejich významu i potenciálu a nabídnout jistá doporučení pro jejich realizaci. Cílem práce je pak především zhodnocení postavení ambientních médií na českém re-klamním trhu (jejich ukotvením v oblasti MK) skrze prováděný kvalitativní výzkum me-todou individuálních hloubkových rozhovorů s experty na kreativní a marketingovou ko-munikaci. Práce pátrá také po názorech a postojích zadavatelů reklamy k užití těchto netra-dičních nosičů sdělení. Součástí praktické části je v neposlední řadě klasifikace ambient-ních médií ve smyslu analýzy jednotlivých druhů ambientních médií včetně popisu vybra-ných exekucí pro demonstraci šíře možností ambientních médií z hlediska jejich formy. |
cs |
dc.format |
109 s. (160 322 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3554189 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ambientní média
|
cs |
dc.subject |
ambientní reklama
|
cs |
dc.subject |
netradiční komunikace
|
cs |
dc.subject |
inovativní média
|
cs |
dc.subject |
interagující média
|
cs |
dc.subject |
ambient media
|
en |
dc.subject |
ambient advertising
|
en |
dc.subject |
non-traditional communication
|
en |
dc.subject |
innovative media
|
en |
dc.subject |
interacting media
|
en |
dc.subject |
urban interventions
|
en |
dc.title |
Ambientní média v marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Ambient Media in Marketing Communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis provides a comprehensive insight into the ambient media in order to increase the level of awareness of their significance and potential, and offer some recom-mendations for their realisation. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the possition of ambient media on the Czech advertising market (their application in the MC) through the qualitative research performed by individual depth interviews with experts in the crea-tive and marketing communication. The work also barches for theattitudes and opinions of advertisers to use these non-traditional media communications. The part of the practical section, not least is the classification of ambient media in terms of each species description of picked executions selected to demonstrate the width of possibilities of ambient media in terms of their form |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26037
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account