Projekt zájezdu pro náročnější klientelu do méně obvyklých destinací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Lacková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T22:46:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T22:46:53Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18688
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřená na vytvoření zájezdu pro náročnější klientelu do méně ob-vyklých destinací. Práce je složená ze dvou částí. Teoretická část je věnovaná problematice cestovního ruchu. Praktická část je zaměřená na analýzu prostředí vybrané cestovní kance-láře a analýzu nabídky cestovních kanceláří na trhu turistiky do méně obvyklých destinací. Součástí je také dotazník spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře. Závěr prak-tické části je věnován zpracování projektu zájezdu a jeho časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
93 s. |
cs |
dc.format.extent |
13404382 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
zájezd
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
služby v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
dobrodružní cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
průvodce
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
package tour
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
destination
|
en |
dc.subject |
services in tourism
|
en |
dc.subject |
adventure tourism
|
en |
dc.subject |
guide
|
en |
dc.title |
Projekt zájezdu pro náročnější klientelu do méně obvyklých destinací |
cs |
dc.title.alternative |
Package Tour for More Demanding Clients in Less Common Destinations Project |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čaniga, Stanislav |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on set up a package tour for more demanding clients in less common destinations. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the term of tourism. The practical part is focused on the environmental analysis of selected travel agency and analysis of travel agencies? supply on the market of tourism into less common destinations. It also includes a customer satisfaction questionnaire of selected travel agen-cy. Conclusion of the practical part is devoted to processing the project and its time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23956
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account