Projekt zájezdu pro náročnější klientelu do méně obvyklých destinací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zájezdu pro náročnější klientelu do méně obvyklých destinací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Lacková, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-03T22:46:53Z
dc.date.available 2013-10-03T22:46:53Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18688
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na vytvoření zájezdu pro náročnější klientelu do méně ob-vyklých destinací. Práce je složená ze dvou částí. Teoretická část je věnovaná problematice cestovního ruchu. Praktická část je zaměřená na analýzu prostředí vybrané cestovní kance-láře a analýzu nabídky cestovních kanceláří na trhu turistiky do méně obvyklých destinací. Součástí je také dotazník spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře. Závěr prak-tické části je věnován zpracování projektu zájezdu a jeho časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 93 s. cs
dc.format.extent 13404382 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject zájezd cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject destinace cs
dc.subject služby v cestovním ruchu cs
dc.subject dobrodružní cestovní ruch cs
dc.subject průvodce cs
dc.subject tourism en
dc.subject package tour en
dc.subject travel agency en
dc.subject destination en
dc.subject services in tourism en
dc.subject adventure tourism en
dc.subject guide en
dc.title Projekt zájezdu pro náročnější klientelu do méně obvyklých destinací cs
dc.title.alternative Package Tour for More Demanding Clients in Less Common Destinations Project en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čaniga, Stanislav
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on set up a package tour for more demanding clients in less common destinations. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the term of tourism. The practical part is focused on the environmental analysis of selected travel agency and analysis of travel agencies? supply on the market of tourism into less common destinations. It also includes a customer satisfaction questionnaire of selected travel agen-cy. Conclusion of the practical part is devoted to processing the project and its time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23956
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
lacková_2012_dp.pdf 12.78Mb PDF View/Open
lacková_2012_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
lacková_2012_op.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account