dc.contributor.advisor |
Vlčková, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Lusk, Rostislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:05:19Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:21Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1865
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je projekt zaměřený na vstup české firmy RIM-CZ, s.r.o. na nové trhy. V první části jsou uvedeny teoretické poklady pro marketingové plánování a tvorbu analýz, potřebných pro rozhodování o budoucím vývoji firmy. V druhé části je provedena analýza současného stavu firmy, SWOT analýza a analýza konkurence. V poslední, projektové, části je navržen marketingový plán s jednotlivými kroky, které jsou potřebné k úspěšnému vstupu na nové trhy. |
cs |
dc.format |
65 s., 8 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1231948 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016 |
|
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
export
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
export
|
en |
dc.subject |
marketing planing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
competitors
|
en |
dc.subject |
exhibition
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM-CZ, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project fo increasing export in relation to entering new market by company RIM-CZ, Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Object of this thesis is to project entering new market for czech retail company RIM-CZ, Ltd. In the first part is itemized a teoretical base needed for marketing planning and analysises, useful for decision about future trends of this firm. In the next part would be made analysis of present situation of the company, SWOT analysis, and competitors analysis. In the last part is projected own marketing plan with constituent steps, how to enter new market. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3676
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
E |
|