Psychologie a marketingové komunikace
Show simple item record
dc.contributor.author |
Zelinka, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-22T07:57:52Z |
|
dc.date.available |
2015-10-22T07:57:52Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-7454-529-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18613
|
|
dc.description.abstract |
Učební text Psychologie a marketingové komunikace – obecná část a zvláštní část, poskytuje základní a nezbytný rozsah poznatků psychologických věd a marketingových komunikací. Obsahově je upraven pro snadnější studium teoretických i praktických základů psychologie a marketingových komunikací. Cílem autora bylo připravit učební text, který studentům UTB FAI ve Zlíně poskytne potřebný rozsah poznatků v předmětu Psychologie a marketingové komunikace. V učebním textu jsou uvedeny zejména základní psychologické kategorie; hlavní pozornost byla věnována pojmům, jako je obecná psychologie, psychologie osobnosti, sociální psychologie, včetně základního rozsahu poznatků marketingu, marketingových komunikací, managementu, asertivního a logického jednání. |
en |
dc.format |
133 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky |
en |
dc.rights |
Dostupné pro studenty FAI UTB |
|
dc.subject |
psychologie obecná
|
en |
dc.subject |
psychologie osobnosti
|
en |
dc.subject |
poznávání osobnosti
|
en |
dc.subject |
komunikace
|
en |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
en |
dc.subject |
marketingový mix
|
en |
dc.subject |
asertivní jednání
|
en |
dc.subject |
logika
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.title |
Psychologie a marketingové komunikace |
en |
dc.type |
Book |
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account