dc.contributor.advisor |
Sýkora, František
|
|
dc.contributor.author |
Hájková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:02:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T00:02:41Z |
|
dc.date.issued |
2006-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1855
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce vymezuje pojem ekologie jako nedílné součásti našeho života a vytváří ucelený přehled o stavu ekologické výchovy v současné společnosti, včetně dopadu na životní prostředí. Ekologické vzdělání, výchova a osvěta je celoživotním procesem a má charakter celostní výchovy tzn. že optimálním způsobem utváří morálku, působí na rozumovou, citovou a volně aktivní složku osobnosti člověka. Závěrečná část této práce nabízí možnosti zlepšení stávajícího stavu ekologické výchovy a životního prostředí, kdy jedním z řešení je vize trvale udržitelného rozvoje a změna typu adaptivní strategie kultury. Morální ekologie a přijetí odpovědnosti za naši svobodu, je podmínku pro přežití země i člověka. |
cs |
dc.format |
50 s. |
cs |
dc.format.extent |
284926 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
environmentální výchova
|
cs |
dc.subject |
ekologická výchova
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
udržitelný rozvoj
|
cs |
dc.subject |
ochrana životního prostředí
|
cs |
dc.subject |
ekosystém
|
cs |
dc.subject |
ekologická vize
|
cs |
dc.subject |
katastrofa
|
cs |
dc.subject |
ekologická hnutí
|
cs |
dc.subject |
ekologická střediska
|
cs |
dc.subject |
ekologické vzdělání a osvěta
|
cs |
dc.subject |
ekology
|
en |
dc.subject |
environmental education
|
en |
dc.subject |
ecological education
|
en |
dc.subject |
the environment
|
en |
dc.subject |
maintainable development
|
en |
dc.subject |
environmental protection
|
en |
dc.subject |
ecosystem
|
en |
dc.subject |
ecological vision
|
en |
dc.subject |
catastrophic
|
en |
dc.subject |
ecological movement
|
en |
dc.subject |
ecological centres
|
en |
dc.subject |
ecological gualification and adult education
|
en |
dc.title |
Ekologická výchova v současné společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Ecological education in the modern society |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2006-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's diploma work defines the term ecology as an integral part of our life and creates a compact summary of the state of ecological education in contemporary society including the effect on the environment. Ecological training, education and edification is the lifelong process having complex educational character which means that it forms morale in optimal way, it has an influence on intellectual, emotional and volitionally active component of human personality. Closing part of the work offers possibilities of improvement in the current state of ecological education and the environment. There, one of the solutions is a costantly sustainable development vision and a change in type of adaptive culture strategy. Moral ecology and accepting responsibility for our freedom is a principal condition for survival of the Earth and a man. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
2020
|
|
dc.date.assigned |
2005-04-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|