Rozvíjení sociálních kompetencí dětí ve školním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvíjení sociálních kompetencí dětí ve školním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bakošová, Zlatica
dc.contributor.author Havlíková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-13T08:58:39Z
dc.date.available 2012-03-13T08:58:39Z
dc.date.issued 2011-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18544
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá otázkou rozvoje sociálních kompetencí dětí ve školním prostředí. Vymezuje pojmy sociální interakce a sociální kompetence. Přibližuje důležitost kompetentních osobností pro dnešní společnost. Uvádí charakteristiku a význam naučných děl, která o dané problematice pojednávají. Popisuje vliv školního prostředí, vyučovacích předmětů a mimovýukových aktivit na sociální rozvoj dítěte, zejména zdůrazňuje roli pedagoga. Zabývá se provedeným kvalitativním průzkumem, jeho cílem, metodami, stylem provedení a získanými výsledky. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 1307817 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výchova cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject dítě cs
dc.subject škola cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject sociální interakce cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject vyučované předměty cs
dc.subject volnočasové aktivity cs
dc.subject upbringing en
dc.subject education en
dc.subject child en
dc.subject school en
dc.subject teacher en
dc.subject social interaction en
dc.subject social competence en
dc.subject school subjects en
dc.subject leisure-time activities en
dc.title Rozvíjení sociálních kompetencí dětí ve školním prostředí cs
dc.title.alternative Development of social competence of children in a school environment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vízdal, František
dc.date.accepted 2012-01-10
dc.description.abstract-translated My dissertation is aimed at the development of children social competence in the school environment. In the first part, I define the terms of social interaction and social competence. Later, I outline the importance of competent personality in today?s society. The second part focuses on the characteristics and significance of educational works that are specialized in the subject. In the third part I examine the impact of school environment, school subjects and leisure-time activities on the children social development. The teacher?s role in the development process is greatly emphasized here. The final part deals with the qualitative exploration, its aim, methods, style as well as the results. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17738
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade A
local.subject socializace cs
local.subject socialization en


Files in this item

Files Size Format View
havlíková_2012_bp.pdf 1.247Mb PDF View/Open
havlíková_2012_vp.doc 39Kb Microsoft Word View/Open
havlíková_2012_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account