Názory žáků ZŠ na školní preventivní strategii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory žáků ZŠ na školní preventivní strategii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Živná, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-13T08:51:36Z
dc.date.available 2012-03-13T08:51:36Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18530
dc.description.abstract Diplomová práce podává informace o tom, jaký názor mají žáci na preventivní aktivity realizované na základních školách. Srovnává názory žáků prvního a druhého stupně, dále srovnává názory žáků z Brna a Moravské Třebové. Popisuje vybrané sociálně patologické jevy vyskytující se u žáků základních škol, charakterizuje prevenci a její typologii a popisuje organizaci a pojetí prevence na základních školách. Analyzuje situaci na zkoumaných školách a podává doporučení, opírající se o výsledky výzkumu. cs
dc.format 91 s. ( 6 s. příloh) cs
dc.format.extent 3017196 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociálně patologické jevy cs
dc.subject prevence cs
dc.subject primární prevence cs
dc.subject efektivní prevence cs
dc.subject preventivní aktivity cs
dc.subject Socially-pathological phenomena en
dc.subject prevention en
dc.subject primary prevention en
dc.subject effective prevention en
dc.subject preventive activities en
dc.title Názory žáků ZŠ na školní preventivní strategii cs
dc.title.alternative The views of elementary schools students on preventive strategy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2012-01-12
dc.description.abstract-translated This thesis provides information about the view of students on preventive activities implemented in elementary schools. It compares the views of students of primary and middle schools and also the views of students from Brno and Moravská Třebová. It describes selected socially-pathological phenomena which occur with elementary school students. It also characterizes prevention and its typology and describes the organization and the concept of prevention at elementary schools. It analyses the situation at the researched schools and provides a recommendation based on the research results. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16938
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade C
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject základní školy cs
local.subject pathological social phenomena prevention en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
živná_2012_dp.pdf 2.877Mb PDF View/Open
živná_2012_vp.doc 31Kb Microsoft Word View/Open
živná_2012_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account