dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Živná, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-13T08:51:36Z |
|
dc.date.available |
2012-03-13T08:51:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18530
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce podává informace o tom, jaký názor mají žáci na preventivní aktivity realizované na základních školách. Srovnává názory žáků prvního a druhého stupně, dále srovnává názory žáků z Brna a Moravské Třebové. Popisuje vybrané sociálně patologické jevy vyskytující se u žáků základních škol, charakterizuje prevenci a její typologii a popisuje organizaci a pojetí prevence na základních školách. Analyzuje situaci na zkoumaných školách a podává doporučení, opírající se o výsledky výzkumu. |
cs |
dc.format |
91 s. ( 6 s. příloh) |
cs |
dc.format.extent |
3017196 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
efektivní prevence
|
cs |
dc.subject |
preventivní aktivity
|
cs |
dc.subject |
Socially-pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
primary prevention
|
en |
dc.subject |
effective prevention
|
en |
dc.subject |
preventive activities
|
en |
dc.title |
Názory žáků ZŠ na školní preventivní strategii |
cs |
dc.title.alternative |
The views of elementary schools students on preventive strategy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2012-01-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis provides information about the view of students on preventive activities implemented in elementary schools. It compares the views of students of primary and middle schools and also the views of students from Brno and Moravská Třebová. It describes selected socially-pathological phenomena which occur with elementary school students. It also characterizes prevention and its typology and describes the organization and the concept of prevention at elementary schools. It analyses the situation at the researched schools and provides a recommendation based on the research results. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
16938
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |