Teoretická práce: Obrazové zpracování a kamerové řešení scén u hraného filmu Praktická práce: Hraný film, kamera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Erlebach, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T16:25:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T16:25:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18520
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je shrnout hlavní principy používané při plánování záběrů u hraného filmu. Znalosti získané v průběhu natáčení studentských filmů jsou rozšířené o teoretické výklady z odborných publikací. Souvislosti, kombinující různé postupy při záběrování, jsou však do jisté míry odrazem individuálního tvůrčího stylu hlavních složek filmového štábu. Některá pravidla jsou však obecně platná již řadu let a pro filmové tvůrce představují základ celé práce. |
cs |
dc.format |
35 s. |
cs |
dc.format.extent |
5276285 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Záběrování
|
cs |
dc.subject |
obrazové zpracování
|
cs |
dc.subject |
storyboard
|
cs |
dc.subject |
působnost
|
cs |
dc.subject |
osa
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
Vizualization
|
en |
dc.subject |
shot
|
en |
dc.subject |
storyboard
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
feeling
|
en |
dc.subject |
line of action
|
en |
dc.title |
Teoretická práce: Obrazové zpracování a kamerové řešení scén u hraného filmu Praktická práce: Hraný film, kamera |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Image Storytelling and Camera in Feature Film Scenes 2. Practical Part: Feature Film - Photography |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hardoš, Jozef |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this work is to summarize main principles used in shot planning of feature film. The knowledge which I got in shooting of student films is extended by theoretical explanations from professional publications. Visualization can be different, because of individual creative style of the main components of the film crew. Some rules are generally valid for many years and they form fundamentals of whole filmmaker's work. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18862
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account