Analýza odběratelů ve firmě MICOS, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza odběratelů ve firmě MICOS, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Paňáková, Aneta
dc.date.accessioned 2012-03-11T16:11:10Z
dc.date.available 2012-03-11T16:11:10Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18504
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu odběratelů ve firmě MICOS, spol. s r. o. a je roz-dělena do dvou částí: do části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou v několika kapitolách objasněny základní pojmy související s danou problematikou. V praktické části je nejprve charakterizována firma MICOS, spol. s r. o., dále je provedena analýza odběratelů a na závěr jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Praktická část je zakončena doporučeními pro firmu. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 3409499 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject podnik cs
dc.subject odběratel cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject odběratelské vztahy cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject company en
dc.subject customer en
dc.subject competition en
dc.subject customer relations en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza odběratelů ve firmě MICOS, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Customer analysis of company MICOS, spol. s r. o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horák, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on customer analysis of company MICOS, spol. s r. o. and the thesis is divided into two parts: part theoretical and practical. In the theoretical part, basic concepts of this problem are cleared up in a few chapter. In the practical part, at first I carried out characteristics of MICOS, spol. s r. o., next I focused on analyse of customer and at the conclusion results of a questionnaire survey are evaluated. The practical part is finished with recommandations for company. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22549
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade A
local.subject odběratelé cs
local.subject telekomunikační technika cs
local.subject customers en
local.subject subscribers en
local.subject telecommunications technology en


Files in this item

Files Size Format View
paňáková_2011_bp.pdfBlocked 3.251Mb PDF View/Open
paňáková_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
paňáková_2011_op.doc 870.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account