The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Kožušník, Jan
dc.date.accessioned 2012-03-11T15:59:12Z
dc.date.available 2012-03-11T15:59:12Z
dc.date.issued 2011-08-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18495
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum a hlavně pak spokojenost zákazníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z oblasti marketingového výzkumu, zejména pak informace týkající se tvorby dotazníků. Dále je teorie zaměřena na samotného zákazníka a jeho spokojenost. Praktická část je z velké části tvořena vyhodnocováním dotazníků, které byly vyplnění zákazníky kavárny Betulla Caffé. V praktické části jsou také zmíněna některá doporučení, která jsou sestavena na základě výsledků analýzy získaných dat. cs
dc.format 49 s., 12 stran příloh cs
dc.format.extent 2140982 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject questionnaire en
dc.subject marketing research en
dc.title The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé cs
dc.title.alternative The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2011-09-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the marketing research, especially on customers' satisfaction. Thesis is divided into theoretical part and analytical part. In the theoretical part are described some basic facts from the field of marketing research, particularly information related to the creation of the questionnaires. Furthermore, the theory is aimed on particular customer and his satisfaction. The analytical part is largely formed by the evaluation of the questionnaires which were completed by the customers of Betulla Caffé. In the analytical part are also mentioned some recommendations. They are arranged on the basis of results of the analyzed data. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 23176
dc.date.assigned 2011-08-04
utb.result.grade C
local.subject spokojenost zákazníků cs
local.subject kavárny cs
local.subject customers satisfaction en
local.subject cafeterias en


Files in this item

Files Size Format View
kožušník_2011_bp.pdf 2.041Mb PDF View/Open
kožušník_2011_vp.zip 14.71Kb Unknown View/Open
kožušník_2011_op.zip 19.43Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account