The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Kožušník, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:59:12Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:59:12Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18495
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum a hlavně pak spokojenost zákazníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z oblasti marketingového výzkumu, zejména pak informace týkající se tvorby dotazníků. Dále je teorie zaměřena na samotného zákazníka a jeho spokojenost. Praktická část je z velké části tvořena vyhodnocováním dotazníků, které byly vyplnění zákazníky kavárny Betulla Caffé. V praktické části jsou také zmíněna některá doporučení, která jsou sestavena na základě výsledků analýzy získaných dat. |
cs |
dc.format |
49 s., 12 stran příloh |
cs |
dc.format.extent |
2140982 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the marketing research, especially on customers' satisfaction. Thesis is divided into theoretical part and analytical part. In the theoretical part are described some basic facts from the field of marketing research, particularly information related to the creation of the questionnaires. Furthermore, the theory is aimed on particular customer and his satisfaction. The analytical part is largely formed by the evaluation of the questionnaires which were completed by the customers of Betulla Caffé. In the analytical part are also mentioned some recommendations. They are arranged on the basis of results of the analyzed data. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
23176
|
|
dc.date.assigned |
2011-08-04 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
kavárny
|
cs |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
local.subject |
cafeterias
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account