Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Chmarová, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-11T15:56:44Z
dc.date.available 2012-03-11T15:56:44Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18491
dc.description.abstract Mobilní marketing, jako nové médium, zaujal mediální odborníky a vyvolal vysoká očekávání i při svém vstupu na trh v ČR. V průběhu času se díky praxi ukazuje, že mobilní marketing je efektivní komunikační nástroj, pokud je používán relevantně a cíleně, jak ukazují případové studie zařazené do této diplomové práce na formátu klasických reklamních SMS. Diplomová práce popisuje nabídku produktů mobilního marketingu především z pohledu portfolia u operátorů na trhu v ČR. Na základě realizovaných případových studií, dostupných dat z výzkumu a rozhovorů s odborníky jsou popsány hlavní bariéry a motivátory pro využití mobilního marketingu od inzerentů z řad malých a středních podniků. Pro identifikované bariéry jsou navržena doporučení pro jejich případnou eliminaci a popsáno jedno z možných řešení včetně rizik a příležitostí pro jeho implementaci. cs
dc.format 91 s (22 853 znaků) cs
dc.format.extent 2713025 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: nová média cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject reklama v mobilu cs
dc.subject reklamní SMS/MMS cs
dc.subject podpora prodeje malých a středních firem cs
dc.subject Keywords: new media en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject mobile advertising en
dc.subject adverts in SMS/MMS en
dc.subject sales support for small and medium enterprises en
dc.title Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem cs
dc.title.alternative Mobile Marketing and Possibilities of its Usage in the Environment of Small and Medium Enterprises en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Mobile marketing as a new media type, attracted attention of media experts and caused big expectations when entering on the Czech market as well. It was proved over time through practice that mobile marketing is an effective media tool, when used relevantly and targeted as proved in case studies of standard adverts in SMS included in this thesis. Dissertation describes mobile marketing products mainly from the perspective of mobile operators on the Czech market. Based on the inputs from case studies, data from research and interviews with experts are described barriers and motivators for mobile marketing usage of small and medium enterprises advertisers. There are proposed recommendations to prevent identified barriers and described one of the solution including threats and opportunities for its implementation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18526
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
chmarová_2011_dp.pdf 2.587Mb PDF View/Open
chmarová_2011_vp.pdf 59.90Kb PDF View/Open
chmarová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account