dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Chmarová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:56:44Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:56:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18491
|
|
dc.description.abstract |
Mobilní marketing, jako nové médium, zaujal mediální odborníky a vyvolal vysoká očekávání i při svém vstupu na trh v ČR. V průběhu času se díky praxi ukazuje, že mobilní marketing je efektivní komunikační nástroj, pokud je používán relevantně a cíleně, jak ukazují případové studie zařazené do této diplomové práce na formátu klasických reklamních SMS. Diplomová práce popisuje nabídku produktů mobilního marketingu především z pohledu portfolia u operátorů na trhu v ČR. Na základě realizovaných případových studií, dostupných dat z výzkumu a rozhovorů s odborníky jsou popsány hlavní bariéry a motivátory pro využití mobilního marketingu od inzerentů z řad malých a středních podniků. Pro identifikované bariéry jsou navržena doporučení pro jejich případnou eliminaci a popsáno jedno z možných řešení včetně rizik a příležitostí pro jeho implementaci. |
cs |
dc.format |
91 s (22 853 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2713025 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: nová média
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama v mobilu
|
cs |
dc.subject |
reklamní SMS/MMS
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje malých a středních firem
|
cs |
dc.subject |
Keywords: new media
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
mobile advertising
|
en |
dc.subject |
adverts in SMS/MMS
|
en |
dc.subject |
sales support for small and medium enterprises
|
en |
dc.title |
Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem |
cs |
dc.title.alternative |
Mobile Marketing and Possibilities of its Usage in the Environment of Small and Medium Enterprises |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Mobile marketing as a new media type, attracted attention of media experts and caused big expectations when entering on the Czech market as well. It was proved over time through practice that mobile marketing is an effective media tool, when used relevantly and targeted as proved in case studies of standard adverts in SMS included in this thesis. Dissertation describes mobile marketing products mainly from the perspective of mobile operators on the Czech market. Based on the inputs from case studies, data from research and interviews with experts are described barriers and motivators for mobile marketing usage of small and medium enterprises advertisers. There are proposed recommendations to prevent identified barriers and described one of the solution including threats and opportunities for its implementation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18526
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|