Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Zvonková, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-11T15:30:40Z
dc.date.available 2012-03-11T15:30:40Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18453
dc.description.abstract Tato bakalářská práce popisuje vztah televizní reklamy a filmového umění. Základní myš-lenkou práce je, že televizní reklama čerpá inspiraci ve filmovém umění. Teoretická část charakterizuje televizi a televizní reklamu, definuje a popisuje žánry a znaky filmu. Tyto žánry a znaky jsou v praktické části prostřednictvím analýzy aplikovány na tvorbu televizní reklamy. Praktická část obsahuje také výzkum mezi respondenty, který je zaměřen na psychologický účinek reklamních spotů. cs
dc.format 61 s. (89 902 znaků) cs
dc.format.extent 1012878 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject televize cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject film cs
dc.subject filmové znaky cs
dc.subject filmové žánry cs
dc.subject advertisement en
dc.subject commercial en
dc.subject television en
dc.subject tv commercial en
dc.subject movie en
dc.subject movie elements en
dc.subject movie genres en
dc.title Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy cs
dc.title.alternative Treatment of Movie Elements when Making TV Commercials en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fandli, Juraj
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the relationship between TV commercials and the elements of movie. The major presumption is that the TV advertising is taking inspiration from mo-vies. The theoretical part describe television and TV commercials and movie. It also depicts the genres and elements of movie. Those are furthermore applied in analyses aimed at tv commercials. The practical part also include the survey where respondents are asked to evaluate the psychological effect of such adverts. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18787
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zvonková_2011_bp.pdf 989.1Kb PDF View/Open
zvonková_2011_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
zvonková_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account