Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurtíková, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Zavadilová, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:30:24Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:30:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18452
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce s názvem Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů představuje pohled na spojitost problematiky syndromu ADHD se sociálními vztahy. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část se-znamuje se základními pojmy, definicemi týkající se syndromu ADHD. Cílem teoretické části je uvést do problematiky syndromu ADHD a jeho souvislostí se sociálními vztahy dítěte s vrstevníky. Praktická část je vypracována pomocí kvalitativního výzkumu. Hlavním cílem je zjistit, co považují pedagogové a rodiče za stěžejní problémy nebo komplikující faktory u dětí s ADHD ve vztazích k ostatním dětem. Použitými metodami výzkumu jsou rozhovory s pedagogy pracujícími s dětmi s ADHD a rodiči dětí s ADHD. Součástí praktické části je případová studie vytvořená na základě dlouhodobého pozorování dítěte s ADHD. |
cs |
dc.format |
101 s. |
cs |
dc.format.extent |
1238379 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: ADHD
|
cs |
dc.subject |
sociální vztahy
|
cs |
dc.subject |
nálepkování
|
cs |
dc.subject |
kooperace
|
cs |
dc.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
dc.subject |
Keywords: ADHD
|
en |
dc.subject |
social relations
|
en |
dc.subject |
labelling
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
peer group
|
en |
dc.title |
Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů |
cs |
dc.title.alternative |
Social relationships of children with ADHD with peers from the perspective of teachers and parents |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kitliňská, Jana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis presents a view on connection problems of the ADHD syndrome with so-cial relations. The thesis is named ?The Social Relationship of Children with ADHD Syn-drome with Coevals from the Perspective of Teachers and Parents?. The work includes theoretical and practical parts. The theoretical part introduces the basic notions and defini-tions related to ADHD syndrome. The aim of the theoretical part is to show the problems of ADHD syndrome and its interrelationship with the social child?s relationships with coe-vals. The practical part is created on the base of a quantitative research. The main aim is deter-mined what the teachers and parents consider as a main problems or complicating factors in children with ADHD in relationship with other children. Interviews with the teachers who are working with children with ADHD and parents of children with ADHD are used as research methods. A case study created on the basis long-term observation of the child with ADHD and is a part of the practical section. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19876
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
děti s handicapem
|
cs |
local.subject |
lehká mozková dysfunkce
|
cs |
local.subject |
vrstevnické vztahy
|
cs |
local.subject |
children with handicaps
|
en |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |
local.subject |
peer relationships
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account