dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Menšíková, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:29:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:29:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18449
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se týká sestavení projektu marketingové komunikace Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Vyškov směrem k jejich cílovým skupinám, tedy žákům 9. ročníků základních škol, současným studentům, absolventům a veřejnosti. Di-plomová práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. První část se vztahuje k teoretickému pojetí problematiky marketingové komunikace, přiblížení marketingové komunikace v neziskovém sektoru, marketingové komunikace ve školství a marketingovému průzkumu. Praktickou část tvoří seznámení se SOŠ a SOU Vyškov a jednotlivé analýzy hodnotící současný stav marketingové komunikace. Součástí praktické části je PESTE analýza, SWOT analýza, analýza mezoprostředí školy, analýza marketingové komunikace a průzkum marketingové komunikace za pomocí dotazníků. Na základě těchto analýz v projektové části poukazuji na nedostatky v marketingové komunikaci školy a navrhuji projekt, který pomocí nástrojů marketingové komunikace nabízí zvýšení povědomí o škole a informovanosti potenciálních studentů. |
cs |
dc.format |
120 s., Obrazové přílohy 21 s. |
cs |
dc.format.extent |
3213361 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
osobní komunikace
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřej-ností
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
komunikace školy
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
Personal Communication
|
en |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Nonprofit Sector
|
en |
dc.subject |
Communications of School
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Vyškov |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing communications Secondary vocational school and Secondary specialized school Vyškov |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kolář, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis project deals with the project of marketing communications Secondary vocational school and Secondary specialized school Vyškov towards their target groups, stu-dents 9th grade of the elementary school, current students, graduates and the public. The thesis is divided into parts - theoretical, practical and project. The first part describes marketing communications, marketing communications in the nonprofit sector, school market-ing and school marketing research. The practical part consist of introduction SOŠ a SOU Vyškov, analysis review current state of marketing communications. The practical part includes PESTE analysis, SWOT analysis, environment of school, analysis of marketing communications, and marketing research by questionnaire. Based on these analyses I refer to weaknesses in marketing communications of school and propose the project. This project uses the tools of marketing communications and offers increasing the attention of school and awareness of potential students. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21224
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|