1. Teoretická část: Rozbor hraného filmu "Je třeba zabít Sekala" 2. Praktická část: Dokumentární film - střih
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregor, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Stejskal, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:22:38Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:22:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18434
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je analýza střihu vybraných scén ve filmu ?Je třeba zabít Sekala?, vztahů jednotlivých sekvencí vůči sobě a hledání klíče ke střihačově přístupu k vybraným scénám. Nedílnou součástí této analýzy bude také popsání a rozdělení dramaturgické složky filmu, která napomáhá pochopit tempo a rytmus střihové skladby. |
cs |
dc.format |
49 |
cs |
dc.format.extent |
60931846 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
střih
|
cs |
dc.subject |
střihač
|
cs |
dc.subject |
scéna
|
cs |
dc.subject |
sekvence
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
tempo
|
cs |
dc.subject |
rytmus
|
cs |
dc.subject |
editing
|
en |
dc.subject |
editor
|
en |
dc.subject |
scene
|
en |
dc.subject |
sequence
|
en |
dc.subject |
editing
|
en |
dc.subject |
pace
|
en |
dc.subject |
rhythm
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Rozbor hraného filmu "Je třeba zabít Sekala" 2. Praktická část: Dokumentární film - střih |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: "Sekal Must Die" - A Film Analysis 2. Practical Part: Documentary Film - Editing |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškal, Libor |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is an analysis of selected scenes in the movie " Je třeba zabít Sekala" relations of individual sequences to each other and finding keys to editor?s access to selected scenes. An integral part of this analysis will also describe the dramaturgy of the film, which helps to understand the pace and rhythm of editing. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Střih a zvuk |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sound and Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18933
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account