dc.contributor.advisor |
Carrington, Michael
|
|
dc.contributor.author |
Rumler, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:04:57Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:04:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18416
|
|
dc.description.abstract |
V sebereflexi bych rád popsal průběh vzniku naší společné práce s Magdalénou Gurskou. Rád bych se věnoval všem detailům a podrobnostem, protože i zdánlivé drobnosti mohou mít nakonec velký přesah ve spojitosti s jinou drobností. Také bych se rád věnoval popisu vzniku týmu a mému vztahu k lidem v něm. Považuji je pro sebereflexi stejně důležité, jako další složky výroby projektu. Nakonec bych se chtěl věnovat technologii výroby, trochu vysvětlit některé pojmy a důvody k našim rozhodnutím. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
2592196 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetová hra
|
cs |
dc.subject |
komiks
|
cs |
dc.subject |
Adobe Flash
|
cs |
dc.subject |
After Effects
|
cs |
dc.subject |
interaktivita
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
HTML 5
|
cs |
dc.subject |
Internet game
|
en |
dc.subject |
komix
|
en |
dc.subject |
Adobe Flash
|
en |
dc.subject |
After Effects
|
en |
dc.subject |
interactivity
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
HTML 5
|
en |
dc.title |
Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu na téma "Rullez" z pohledu grafika a animátora |
cs |
dc.title.alternative |
Creation, reflection and lessons taken from the production of bachelor project themed internet game "Rullez" from the viewpoint of grafics and animator |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šebesta, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this selfreflection, I would like to represent The Foundation, Creation and every little detail of our project, which was created by me and Magdaléna Gurská. I suppose to write about everything, because I am sure, that every little thing is important and depending to each other. Also I would like to describe our working group, how had we met and my own relationships to people in this team. I consider, that this part is equal to others. At the end I'm going to write about technology of creation and probably about explanation of special termination and reasons of our resolutions. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola filmová Zlín |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/131
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Klasická animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Classical Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
23121
|
|
dc.date.assigned |
2011-05-20 |
|
utb.result.grade |
E |
|