Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Legnerová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:53:16Z
dc.date.available 2012-03-11T14:53:16Z
dc.date.issued 2011-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18390
dc.description.abstract Diplomová práce se skládá ze tří základních částí. Teoretická část je zaměřena na dva celky. Prvním z nich je přiblížení problematiky divadla a provozování divadelní činnosti. Druhý celek se zabývá marketingem služeb, umění, marketingovou komunikací. Vše je zpracováno s ohledem na využití v rámci divadelní praxe. V závěru teoretické části jsou definovány výzkumné metody, které jsou využity v rámci části praktické. Závěrem praktické části je analýza současného stavu komunikace Divadla Bolka Polívky. Výsledky marketingového výzkumu jsou východiskem k návrhu projektu komunikační kampaně. cs
dc.format 112 s. cs
dc.format.extent 1739569 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject image cs
dc.subject promotion en
dc.subject communication en
dc.subject Public relations en
dc.subject theatre en
dc.subject image en
dc.title Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Public Relations Strategy of Bolek Polívka Theatre en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis consists of three parts. The theoretical part concentrates on the questions of theatre and theatre managements. In addition, it deals with marketing of services, arts and marketing communication. The main emphasis in this part has been placed on the possibility of utilization in the theatre practice. Finally, the theoretical part defines research methods used in the practical part. The practical part analyses the current state of communication in the Bolek Polívka Theatre. Results of this marketing research are then used as the basis for the proposal of the communication campaign. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18405
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
legnerová_2011_dp.pdf 1.658Mb PDF View/Open
legnerová_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
legnerová_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account