Analýza spokojenosti pacientů s poskytovanou péčí u všeobecné praktické lékařky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fialová, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Kostolná, Kristína
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T14:39:30Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T14:39:30Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18375
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zjistit a vyhodnotit míru spokojenosti pacientů s poskytovanou péčí u všeobecné praktické lékařky prostřednictvím dotazníku. Bakalářská práce je rozdelená na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky získané z odborné literatury zaměřené na marketingový vý-zkum, spokojenost zákazníků a marketing ve zdravotnictví. V praktické části jsem vyhod-notila údaje získané marketingovým výzkumem a doporučila možnosti, jak zkvalitnit a zlep-šit služby u konkrétní všeobecné praktické lékařky. |
cs |
dc.format |
68 s. (75 149 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2522377 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotníctví
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
healthcare marketing
|
en |
dc.subject |
customer's satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti pacientů s poskytovanou péčí u všeobecné praktické lékařky |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of patient's satisfaction with care provided by general practice doctor |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dúhová, Mária |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this thesis was to identify and assess the level of satisfaction with the care of pacients at the general practical doctor through a questionnaire. I was divided this Bachelor's degree work into two parts, namely theoretical and practical. In the theoretical part, I summarize the basic knowledge gained from specialized publicati-ons dealing with marketing research, customer's satisfaction and marketing in healthcare. In the practical part of my bachelor's thesis I analyzed the results from market research and I have tried to recommend ways how to improve and enhance services for concrete general practical doctor. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22283
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account