dc.contributor.advisor |
Kavanová, Alica
|
|
dc.contributor.author |
Vránová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:56:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:07Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1834
|
|
dc.description.abstract |
Smyslem této bakalářské práce je průzkum klimatu konkrétní školy - Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín. Pomocí rozsáhlého dotazníkového šetření byly zjišťovány názory studentů, jejich rodičů i učitelů na jednotlivé faktory, které klima ovlivňují. Šetření skončilo v květnu 2006. Výsledky byly následně vyhodnoveny a v problematických oblastech byla navržena opatření ke zlepšení tak, aby klima ve škole bylo co nejpříznivější pro všechny zúčastněné, samozřejmě především pro studenty a vyučující. |
cs |
dc.format |
78 s., 6 s. |
cs |
dc.format.extent |
4772426 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.06.2008 |
|
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
sociální klima školy
|
cs |
dc.subject |
prostředí školy
|
cs |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
social school climate
|
en |
dc.subject |
social backround
|
en |
dc.title |
Klima pedagogického pracoviště a možnosti jeho ovlivňování |
cs |
dc.title.alternative |
Climate od Pedagogical Workplace and Possibilities of its Influencing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dofková, Alena |
|
dc.date.accepted |
2006-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachelor thesis is the school climate research. The research was prooved anf provided at The Thomas Bata Business acacemy and Higher Professional School of Business Zlín. The research was based on the wide spread of questions from the questionaire. There has been asked students, their parents and also teachers. All questions included their opinions according to school climate. The research was finished in May 2006. Then was selected by all necessary features. The final proposal suggests some arrangements for school. As the result there are some improvements for all cencerned, mainly for teachers and their students. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4088
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
obchodní akademie
|
cs |
local.subject |
Zlín (Česko)
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
secondary business schools
|
en |
local.subject |
Zlín (Czechia)
|
en |