dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Roleček, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T14:23:48Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T14:23:48Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18349
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce je rozdělena do několika celků. První část se zaměřuje na definici hudby. Další část se zabývá hudbou v kontextu marketingového mixu. Třetí sekce popisuje obchodní modely s hudebními nahrávkami, hudební vydavatelství a nástroje pro distribuci hudby. Poslední část je věnována právním náležitostem, které jsou spojené s distribucí hudby. Praktická část se zabývá popisem hudebního trhu, distribucí digitální hudby a službami určenými pro streaming hudby. Velký prostor bude věnován hudební službě Spotify, neúspěšnému serveru ilegalne.cz, budoucímu projektu JetMusic. |
cs |
dc.format |
58 s. (80 536 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2779764 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hudba
|
cs |
dc.subject |
digitální distribuce
|
cs |
dc.subject |
ilegalne.cz
|
cs |
dc.subject |
JetMusic
|
cs |
dc.subject |
Spotify
|
cs |
dc.subject |
Music
|
en |
dc.subject |
digital distribution
|
en |
dc.subject |
ilegalne.cz
|
en |
dc.subject |
JetMusic
|
en |
dc.subject |
Spotif
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and Promotion of Music Market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretical part of my bachelor thesis is divided into several sections. The first part focuses on definition of music in general. The next one deals with music in context of marketing mix. The third one describes business models with the music records, record labels and distribution tools. The last section is dedicated to the legal issues, which are related to music distribution. Practical part follow up with description of music market, distribution of digital of music, music services that are related to streaming of music. Much space is devoted to digital music service Spotify, unsuccesfull music server which is called ilegalne.cz and future czech music service JetMusic. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18769
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|