Tvorba produktu cestovního ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Daňová, Dana
|
|
dc.contributor.author |
Veličková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T14:19:41Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T14:19:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18346
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál se zaměřením na území turistického regionu Východní Morava. Teoretická část popisuje marketing cestovního ruchu. Analytická část seznamuje čtenáře s informacemi o Baťově kanálu, cyklostezce a hlavních turistických atraktivitách v okolí. Následující kapitoly jsou věnovány analýze tvorby produktu, která zahrnuje vyhodnocení ankety, volbu cílové skupiny, výběr vhodných ubytovacích a stravovacích zařízení a sestavení SWOT analýzy. Na základě těchto poznatků je v závěru práce navržen produkt cestovního ruchu pro Baťův kanál, jeho cena, způsoby distribuce a propagace. |
cs |
dc.format |
94 s. (117 809 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6578402 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
Baťův kanál
|
cs |
dc.subject |
anketa
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
the Bata Canal
|
en |
dc.subject |
enquiry
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.title |
Tvorba produktu cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
The Creation of a New Product of Tourism |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this bachelor thesis is to create a new tourism product for the Bata Canal which is aimed at the territory of the tourist region Eastern Moravia. The theoretical part of this thesis discusses marketing of tourism industry. The practical part summarises information about the Bata Canal, nearby bicycle route and the main tourist attractions. The following chapters are focused on the product analysis which involves evaluation of an enquiry, selection of the right target group and suitable accommodation and catering establishments as well as a SWOT analysis. These findings created the basis on which a proposal of the new tourism product for the Bata Canal was made, including its price and the main ways of its distribution and promotion. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21013
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account