Image Českých drah
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Image Českých drah |
| Author: |
Vondrová, Zuzana
|
| Advisor: |
Juříková, Martina
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma image Českých drah se zabývá analýzou image této společnosti. Představuje teoretický základ pro zkoumání této proměnné a následně výsledky primárního výzkumu názorů veřejnosti na společnost České dráhy a její služby. Součástí práce je pak i analýza firemní identity společnosti, jakožto prostředku budování mínění o firmě, jejích jednotlivých prvků, tedy corporate designu, corporate communications, corporate culture a produktu. Obě provedené analýzy jsou pak východiskem pro projekt zlepšení image a bu-dování značky Českých drah, který obsahuje plán komunikační kampaně. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18342
|
|
Date:
|
2011-04-22 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
|
Grade for thesis and defense:
|
A
18430
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account