Projektové řešení expanze firmy TERMOLUX, s.r.o. na chorvatský trh.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projektové řešení expanze firmy TERMOLUX, s.r.o. na chorvatský trh.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Domijan, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:56:10Z
dc.date.available 2010-07-13T23:56:10Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1833
dc.description.abstract Vstup do Evropské unie sebou přináší celou řadu příležitostí pro expanzi na zahraniční trhy. Podnikatelé však nesmí zapomínat, že existují také trhy mimo Evropskou unii, které mohou být z hlediska exportu velmi zajímavé. Jedním z takových trhů je Chorvatsko. Projektové řešení expanze firmy TERMOLUX, s.r.o. na chorvatský trh je úvodním projektem, jehož cílem je zmapovat situaci na chorvatském trhu a definovat možnosti a opatření pro úspěšný vstup na tento trh. cs
dc.format 78 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1865563 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Expanze cs
dc.subject export cs
dc.subject projekt cs
dc.subject zahraniční obchod cs
dc.subject zahraniční trhy cs
dc.subject chorvatský trh cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject odvětví cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject plastová okna a dveře cs
dc.subject plastové profilové systémy cs
dc.subject plastové cs
dc.subject potrubní systémy cs
dc.subject Expansion en
dc.subject export en
dc.subject projekt en
dc.subject foreign trade en
dc.subject foreign markets en
dc.subject the Croatian market en
dc.subject market analysis en
dc.subject competition en
dc.subject branch en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject plastic windows and doors en
dc.subject plastic profiled systems en
dc.subject plastic tubular systems en
dc.title Projektové řešení expanze firmy TERMOLUX, s.r.o. na chorvatský trh. cs
dc.title.alternative The expansion projekt of TERMOLUX, s.r.o. into the croatian market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated The entrance into the European Union brings a wealth of opportunities to expand into foreign markets. However, corporations must not forget that there are also markets outside the European Union which may be very interesting for exports. One of these markets is that of Croatia. The expansion projekt of TERMOLUX, s.r.o. into the Croatian market is pioneering, with an aim to map the situation on the croatian market, to define its possibilities and to make previsions for a successful entrance. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3619
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
domijan_2006_dp.pdfBlocked 1.779Mb PDF View/Open
domijan_2006_vp.doc 41Kb Microsoft Word View/Open
domijan_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account