Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dočkalová, Martina
dc.contributor.author Čadková, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-11T13:48:25Z
dc.date.available 2012-03-11T13:48:25Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18296
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce je analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o. (na 10 ? 20 let). Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se shromažďování informací a detailní zkoumání prostředí a identifikace tržních segmentů. Dále následuje analytická část, kde jsou zpracovány a zhodnoceny současné demografické trendy z pohledu zákazníků, segmentace zákazníků a doporučení budoucího vývoje ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o. cs
dc.format 64 s. (73265 znaků) cs
dc.format.extent 1930002 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Demografické prostředí cs
dc.subject demografické trendy cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject segmentace B2B trhů cs
dc.subject zemědělská výroba cs
dc.subject Demographic ambient en
dc.subject demographic trends en
dc.subject segmentation of customers en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject B2B market segmentation en
dc.subject agricultural produce en
dc.title Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of demographic trends affecting the company's products LUKROM, spol.s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis contents analysis of demographic trends influencing products of LUKROM, spol. s r.o. (on 10 ? 20 years). The work is splitted to two parts. First part is made of theoretical knowlendge concerns of collecting informations and detail research of ambient and identification of market segments. Following with analytic part, where are demographic trends elaborated and reviewed from customers view, segmentation of customers and advices of future development influencing products of LUKROM, spol. s r.o. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21234
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
čadková_2011_bp.pdf 1.840Mb PDF View/Open
čadková_2011_vp.pdf 677.2Kb PDF View/Open
čadková_2011_op.pdf 913.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account