dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Šopfová Bajerová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:54:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:54:26Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1826
|
|
dc.description.abstract |
Oblast budování firemní kultury, kterou jsem si vybrala pro svoji diplomovou práci, se v poslední době stává velmi častým námětem firemních porad a meetingů. Z tohoto důvodu jsem se zaměřila na proces budování firemní kultury a jeho možnosti aplikace nástrojů marketingových komunikací. Úvodní část popisuje celkovou problematiku firemní kultury, představuje faktory, které neoddělitelně s touto oblastí souvisí a nabízí náhled na firemní kulturu z hlediska marketingových principů. Praktická část popisuje společnost Veletrhy Brno a její procesy spjaté s firemní kulturou. Tato část zahrnuje průzkum ve formě dotazníkového šetření mezi vybranými cílovými skupinami, který se soustředí na problematiku vnímání profilu a práce manažerů PR a reklamy jako subkultury v rámci firmy. V závěru je zpracován návrh na postup budování firemní kultury ve jmenované firmě a definice nástrojů k dosažení vytyčených cílů. |
cs |
dc.format |
99 s., 15 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2285254 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
subkultura
|
cs |
dc.subject |
budování firemní kultury
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
mise
|
cs |
dc.subject |
cíle
|
cs |
dc.subject |
hodnota
|
cs |
dc.subject |
norma
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
management
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
subculture
|
en |
dc.subject |
building of the Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
vision
|
en |
dc.subject |
mission
|
en |
dc.subject |
goals
|
en |
dc.subject |
value
|
en |
dc.subject |
standard
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
employee
|
en |
dc.subject |
questionnarie
|
en |
dc.title |
Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Building of the Corporate Identity (CI) while using marketing strategies in choosen firm VELETRHY BRNO, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Field of the Corporate Identity, which I choose for my theases work is becoming to be a very common subject during a corporate meetings. From this reason I targeted this process, to build a company structure and its marketing strategies. The introduction describes the whole structure of CI and introduces a factor, which depends on it and is presenting a view into the CI from the marketing principles point of view. The practical part is describing company the VELETRHY BRNO a.s. and their dealings with CI. This part includes the research in form of an inquiry among the selected groups, focused on the problem solving profile of PR managers and advertisement, as the subculture within the company's border. At the conclusion there is a suggestion, depicting how to continue to build a subculture and a definition of means to set the goal for the VELETRHY BRNO. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2748
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|