dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Černá, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T13:13:14Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T13:13:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18253
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá oblastí eventů, respektive hudebních eventů, konkrétně hudeb-ních festivalů. V teoretické části obecně zkoumá prostředí hudebních eventů a eventů vše-obecně, v praktické části se zabývá hudebním festivalem Hrachovka. Řeší problematiku nízké návštěvnosti a image festivalu. V projektové části naleznete návrhy pro budoucí po-řadatele, jak dovést hudební festival k úspěšné realizaci. Hlavním cílem práce je zjistit, co zapříčinilo nízkou návštěvnost a částečný neúspěch festivalu Hrachovka a najít řešení, jak by se dalo neúspěchu zabránit. |
cs |
dc.format |
81 |
cs |
dc.format.extent |
5142018 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event
|
cs |
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
Hrachovka
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace hudebního festivalu
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
občanské sdružení Festival Hrachovka
|
cs |
dc.subject |
návštěvnost
|
cs |
dc.subject |
hudební projekty
|
cs |
dc.subject |
Event
|
en |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
music festival
|
en |
dc.subject |
Hrachovka
|
en |
dc.subject |
marketing communications of music festivals
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
visit rate
|
en |
dc.subject |
music projects
|
en |
dc.subject |
civil association Festival Hrachovka
|
en |
dc.title |
Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka |
cs |
dc.title.alternative |
Event of the Festival Hrachovka Civil Association - The Hrachovka Music Festival |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the events, or musical events, specifically music festivals. The theo-retical part of work deskribes field of musical events and all-events generally. The practical part deals with the music festival Hrachovka. It explores the issue of low visit rate and image of festival. Project section provides suggestions for future promoters to bring a music festival to a successful realization. The main goals of work is to determine what caused the low visit rate and failure Hrachovka festival and find a solution which could prevent failure in future. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18371
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|