dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Forétová, Alexandra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T13:12:27Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T13:12:27Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18252
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu interních PR společnosti Deloitte S.A. Luxembourg. Cílem práce je zjistit současný stav interní komunikace v dané firmě a míru spokojenosti zaměstnanců s tím, jak je interní komunikace implementována do běžného pracovního života. Dosažením tohoto cíle budu schopna samostatně podat návrhy na zlepšení interní komunikace ve zvolené firmě. Zvolenými pracovními metodami jsou analýza, dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. V teoretické části se zabývám teoretickými poznatky o odvětví public relations se zaměřením na interní PR, marketingovém výzkumu a definici poradenských služeb jakožto odvětví, kterým se společnost Deloitte zabývá. Praktická část bakalářské práce potom rozšiřuje teoretické poznatky o analýzu interních PR zvolené firmy z hlediska používaných nástrojů, v praktické části bylo také provedeno dotazníkové šetření spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací ve firmě a hloubkové rozhovory s partnery firmy. Na základě výsledků z tohoto šetření byla zpracována projektová část, ve které jsou zpracovány konkrétní návrhy na zlepšení interní komunikace. |
cs |
dc.format |
99 s. |
cs |
dc.format.extent |
4846581 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Deloitte
|
cs |
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
Zaměstnanecké vztahy
|
cs |
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Výzkum spokojenosti zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
Benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Deloitte
|
en |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
Employee relations
|
en |
dc.subject |
Internal PR
|
en |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
Staff satisfaction survey
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.title |
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg |
cs |
dc.title.alternative |
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2011-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focus of the following master thesis is on the analysis of the internal PR at Deloitte Luxembourg SA. Its aim is to verify the current state of the internal communication in the firm and the level of staff satisfaction with the internal communication and how it is implemented into their work balance programme. By achieving this goal I will be able to give specific proposals on how to make the internal communication better (if necessary). In the theoretical part the focus is on the public relations with focus on internal PR, marketing research and consulting and audit services as a Deloitte's field of work. The analysis part then extends the theoretical knowledge with an analysis of the current situation of the internal communication in the firm and benchmarking. An employee survey and in-depth interviews were also led in order to well identify and uncover the staff opinion regarding the internal communication. The project phase based on the results of the analysis part then provides specific proposals to improve the internal communication, i.e. more effective use of tools, new tools used in the internal communication with its description, |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18375
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|