The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Forétová, Alexandra
dc.date.accessioned 2012-03-11T13:12:27Z
dc.date.available 2012-03-11T13:12:27Z
dc.date.issued 2011-09-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18252
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na analýzu interních PR společnosti Deloitte S.A. Luxembourg. Cílem práce je zjistit současný stav interní komunikace v dané firmě a míru spokojenosti zaměstnanců s tím, jak je interní komunikace implementována do běžného pracovního života. Dosažením tohoto cíle budu schopna samostatně podat návrhy na zlepšení interní komunikace ve zvolené firmě. Zvolenými pracovními metodami jsou analýza, dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. V teoretické části se zabývám teoretickými poznatky o odvětví public relations se zaměřením na interní PR, marketingovém výzkumu a definici poradenských služeb jakožto odvětví, kterým se společnost Deloitte zabývá. Praktická část bakalářské práce potom rozšiřuje teoretické poznatky o analýzu interních PR zvolené firmy z hlediska používaných nástrojů, v praktické části bylo také provedeno dotazníkové šetření spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací ve firmě a hloubkové rozhovory s partnery firmy. Na základě výsledků z tohoto šetření byla zpracována projektová část, ve které jsou zpracovány konkrétní návrhy na zlepšení interní komunikace. cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 4846581 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Deloitte cs
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject Public Relations cs
dc.subject Zaměstnanecké vztahy cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Dotazníkové šetření cs
dc.subject Výzkum spokojenosti zaměstnanců cs
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject Deloitte en
dc.subject Internal communication en
dc.subject Public Relations en
dc.subject Employee relations en
dc.subject Internal PR en
dc.subject Marketing research en
dc.subject Staff satisfaction survey en
dc.subject Benchmarking en
dc.title The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg cs
dc.title.alternative The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2011-10-11
dc.description.abstract-translated The focus of the following master thesis is on the analysis of the internal PR at Deloitte Luxembourg SA. Its aim is to verify the current state of the internal communication in the firm and the level of staff satisfaction with the internal communication and how it is implemented into their work balance programme. By achieving this goal I will be able to give specific proposals on how to make the internal communication better (if necessary). In the theoretical part the focus is on the public relations with focus on internal PR, marketing research and consulting and audit services as a Deloitte's field of work. The analysis part then extends the theoretical knowledge with an analysis of the current situation of the internal communication in the firm and benchmarking. An employee survey and in-depth interviews were also led in order to well identify and uncover the staff opinion regarding the internal communication. The project phase based on the results of the analysis part then provides specific proposals to improve the internal communication, i.e. more effective use of tools, new tools used in the internal communication with its description, en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18375
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
forétová_2011_dp.pdf 4.622Mb PDF View/Open
forétová_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
forétová_2011_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account